Tyttöystävä ehdottaa prostituutiota
Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa nyt reilun vuoden ajan. Olen itse 27v mies ja nainen 25v. Suhde alkoi yhden illan suhteesta ja alusta asti on ollut selvää, että nainen on ollut todella monen miehen kanssa seksisuhteessa, omien sanojensa mukaan ainakin yli sadan. Tämä ei sinänsä minua haittaa, mutta nainen on joskus huppelissa ehdotellut että voisi hankkia vähän lisätienestejä myymällä itseään. Olen kuitannut nuo aina alkoholin ja huumorin piikkiin. Nyt hän kuitenkin ehdotti tätä ihan selvin päin enkä oikein tiedä mitä ajatella. Onko tämä jotain naisten "pelejä" millä testaavat miehiä vai mitä tuo voisi tarkoittaa?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
No en ole kuullut moisesta testaamisesta koskaan. Kysypä nyt suoraan, onko ottanut rahaa? Ehkä on tosissaan?
Ei ole tietääkseni koskaan ottanut rahaa, mutta tiedän, että ainakin joskus autosta saanut tuntuvan alennuksen näillä palveluksilla kun joskus sellaisen oli hommannut.
No en ole kuullut moisesta testaamisesta koskaan. Kysypä nyt suoraan, onko ottanut rahaa? Ehkä on tosissaan?