Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kasvatettu täysin rajattomaksi

Vierailija
10.04.2017 |

Suvussa tyyli että toista voi kohdella ihan miten vaan ja taas jatketaan. Hän ei siis suunnilleem erota, että milloin joku kohtelee häntä hyvin, normaalisti tai huonosti. On käsittämättämän sokea imartelulle ja ns ihmissilmä täysin olematon. Uskoo joka huijaria. Lisäksi käsitykset omista kyvyistä on suhteettomat.

Mitä on tehtävissä? Vai onko mitään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet menemään tietysti.

Vierailija
2/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Kyllä sä sen pystyt kouluttamaan mieleiseksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapuva. Ensin päiväkotiin, siitä eskariin ja siitä peruskouluun. Ja sit vaikka kasvatustieteitä lukemaan.

Vierailija
4/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapuva. Ensin päiväkotiin, siitä eskariin ja siitä peruskouluun. Ja sit vaikka kasvatustieteitä lukemaan.

> lukio tohon peruskoulun ja kasvatustieteiden väliin.

Vierailija
5/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on oikea. On mahdotonta elää ihmisen kanssa, joka ei osaa vetää rajoja. Esim sukulaisiinsa lainkaan. Nyt ekaa kertaa itse edes tajusi asian, mutta pystyykö tästä edes etenemään?

Ap

Vierailija
6/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on oikea. On mahdotonta elää ihmisen kanssa, joka ei osaa vetää rajoja. Esim sukulaisiinsa lainkaan. Nyt ekaa kertaa itse edes tajusi asian, mutta pystyykö tästä edes etenemään?

Ap

Ei sitä välttämättä ole huonosti kasvatettu, sille on vain sattunut jotakin traumaattista joka on saanut sen suhteellisuudentajun flippaamaan. Tai sitten se on aina ollut sellainen, ei sitä voi kukaan toinen ihminen miksikään muuttaa. Jos itse tajuaa niin ehkä voi vielä "muuttua".

Vierailija
7/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista juuri ei ole "kasvatettu" mitenkään. Hyvään kasvatukseen liittyy juuri se että ihmiselle muodostuu rajat.

On narsismia ja käänteisnarsismia.

Narsisti ei parane, käänteisnarsisti ( liian kiltti, läheisriippuvainen) voi parantua.

Sinuna en odottaisi tuolta mitään, mutta

"sinä olet sinä ja minä olen minä"(esimerkkilause erillisyyden hahmottamisesta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi