Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi sitä lasten surullista katsetta, kun kerään kaikkea hyvää koriini kaupassa

Vierailija
10.04.2017 |

Piltit huutavat vanhemmilleen karkkihyllyn edessä että mä haluun, mä haluun. Vanhemmat eivät kuitenkaan suostu ostamaan penskalleen mitään ja huuto jatkuu. Voi sitä lapsen surullista katsetta kun itse siinä vieressä kerään pari isoa karkkipussia omaan ostoskoriin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Kas kun et vielä heiluttele pussia ja illistele ilkikurisesti lapselle. :)

Vierailija
2/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät tiedä että voi tulla diabetes jos liikaa mässyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun aloituksesta puuttu vielä että vanhemmat hakee itelleen kuitenkin sixpäkit

Vierailija
4/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa olet auttanut ainakin meidän perhettä useasti.

Sanon tossa kohtaa aina lapselle vaimealla äänellä: "Katto nyt millanen norsu sustakin kasvaa jos syöt kaikki kaupan karkit niin kuin toi täti tossa."

Karkkinälkä katoaa lapselta hetkessä! Kiitos.

Vielä kun otat sen mäyräkoiran sipsujen ja suklaan viereen toiseen kainaloon niin voin sanoa saman miehelle ;)

Vierailija
5/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhemmat vie lapsensa siihen karkkihyllyn eteen? Me ainakin kierretään herkkuhyllyt kaukaa, jos ei ole tarkoitus ostaa mitään sellaisia.

Muistan myös kerran kaupassa, kun pieni poika olisi halunnut saunalimsan. Isä osti itselleen sixpackin olutta, mutta pojalle ärjäisi, että en mä sulle mitään limsaa osta. Poika sanoi, että ostat sinäkin kaljaa. Mies siihen, että ne on saunaoluet. Poikakin alkoi pyytää saunalimsaa, mutta ei saanut.

Ymmärrän, jos herkkuja ja limsaa ei osteta. Mutta ei niitä herkkuja tms osteta sitten aikuisillekaan lasten nähden.

Vierailija
6/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi kuitenkin katsoo, että tuolta mukavalta tädiltä voisi jopa saada, kun se on vetänyt nuo herkut naamaan. Mikäpä se mukavampaa kun harrastaa seksiä maha täynnä ja pikku kaljoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän