Miehiä kiinnostaa bimbot naiset jotka on nuoria ja kauniita!!
Luin jostain sivulta, että kun mies valitsee naista niin mies etsii naista , joka on tarpeeksi vanha yli murrosiän ,mutta kuitenkin tarpeeksi nuori huolehtimaan jälkeläisistä. Mies etsii mahdollisimman terveen näköistä naista(sileä iho, kirkkaat silmät, hyvä kehon rakenne )
Ja sitten siihen kohtaan, MIKÄ VARMAAN NAISIA PUISTUTTAA , eli miehiä EI SIIS kiinnosta naisissa juuri lainkaan naisen ÄLYKKYYS, lahjakkuus tai että nainen omistaa jollain muulla tapaa " aivot". Sen sijaan mies viehättyy enemmän vain jos nainen on vähän tyhmä. Tuon luin siis, ja oli kuulemma ihan tutkittu juttu!
Oletteko miehet samaa mieltä tästä, että pitääkö paikkansa? Entäs naiset? Onko totta mies on mahdollista saada helpommin jos näyttelee vähän tyhmää?
Kommentit (12)
Toisaalta parisuhde voi olla helpompi tuollaisen kliseisen blondin kanssa. Ei siinä mitään syvällistä parisuhdetta synny, mutta eipä sellaista oikeastaan edes kaipaa.
Pitää olla sopivasti miestä tyhmempi. Esim. minä tykkään amk-pohjaisesta naisesta, amk-pohjainen mies amiksesta jne. Suhteessa liian tyhmän seura ei vain kiinnosta.
Miehiä kiinnostaa naiset. Vesi on märkää. Mitä muuta uutta vielä?
En huolisi miestä, joka huolisi tyhmän naisen.
t. Nainen, parisuhteessa
Jos näin todella on, niin se kertoo vain miehen heikosta itsetunnosta. Eikä sellaisen miehen kanssa kannata seurustella. Naiset, olkaa just niin fiksuja kuin ootte... ei kannata mielistellä ketään liikaa.
Kannattaako tuota hirveästi vatvoa.
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen, parisuhteessa
Olethan sinä huolinut miehesi :)
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen, parisuhteessa
Muistan, kuinka joskus lukioaikaan yks tyyppi yritti iskeä mua. Oli tosi kiva tavallaan, mun tyyppiä ulkoisesti ym. mutta en vain päässyt yli siitä, että jätkän pari aiempaa tyttöystävää oli ollut sellasia turbokanoja. En voinut ajatella itseäni siihen jatkumoon.
Kyllä se näin taitaa olla. Itse olen koulutukseltani filosofian tohtori ja työskentelen päällikkötason tehtävissä. Silti olen kiinnostunut nuorista bimboista, jos vain on kaunis ja tyylikäs, enemmän kuin ikäisistäni korkeakoulutetuista...
Bimboa käytetään minusta turhaan haukkumasanana. Minusta bimbo on sellainen iloinen kikatteleva tyttömäinen nuori nainen, eikä mikään tosikko femakko.