Sanoin 17v pojalle, että jossei lääkikseen pääse, heitän sen heti ulos kotoa ja kaikki taloudellinen tukki loppuu. Sittenpähän on omillaan. Toivottavasti on sitten tyytyväinen laiskotteluunsa.
Nyt on numerot ihan kohtalaisia, joistain yksittäisistä kursseista kaseja tullut. Niistä olenkin hiostanut opettajaa, mitä mättää - ilman mitään selvyyttä. Muutoin siis kymppejä, ysejäkin osa.
Meidän suvussamme on vain akateemisia, lääkäreitä merkittävä osa ja olen jo vuosia sitten määritellyt, että pojastani tulee lääkäri. Huolestuttavaa onkin, jos ei pääse sisään - silloin saa kyllä etsiä itselleen toisen asuinpaikan.
Kommentit (28)
Ei sinne lääkikseen noin vaan mennä :D Äiti varmaan on valmis maksamaan kalliin valmennyskurssin, jotta pojalla on paremmat mahdollisuudet päästä sisään?
Vierailija kirjoitti:
Asutaan Haukilahdessa, ei Porvoossa. Mikä ihmeen kysymys tuo nyt oli?
Ap
Haukilahdenranta 23?
En yhtään ihmettele miltä pojasta mahtaa tuntuu kun äidin elämä menee lapsensa elämään ja kontrolloi. Mä toivon poika muuttaa natsi äidistä hyvin hyvin kauas, ja ihan sama tuleeko siitä autokorjaaja tai joku muu poika on sen ikäinen voi päättää itse mitä haluaa... Lääkäriksi, jos pääsee määräisi mammalle rauhoittavia lääkkeitä.
Kyllä se on sen lapsen oma valinta, mitä lähtee opiskelemaan vai lähteekö ollenkaan? Who knows.. Ehkä hänestä tuleekin huippu frisbee golf pelaaja. ;)
Up