Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiva lukea facesta ym. miten luuseri oot jos et käy äänestämässä. Pääsin juuri sängystä ylösjuomaan lasillisen. Menen sänkyyn takasin..

Vierailija
09.04.2017 |

Tää masennus estää kaiken elämän. Välillä pitää kerätä tunteja voimia, että jaksaa vessaan nousta. Ainut mitä pystyn tekemään päivisin on selailla nettiä sängyssä maatessa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti mitä kommentteja. Tsemppiä, ap. Et oo luuseri.

Vierailija
2/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti mitä kommentteja. Tsemppiä, ap. Et oo luuseri.

Ei niin, vaan veltto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole luuseri. Minäkään en äänestä koska en koe sen muuttavan mitään. Tsemppiä ja keskity itseesi ja piristymiseen <3

Vierailija
4/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu älä välitä räksyttäjistä. Masennus on ihan oikea sairaus, tämän ymmärrän täysin vaikken ole koskaan onnekseni sairastanut. Toivon että tilanteesi jotenkin kohenisi. :( Ei äänestys ole mikään pakko!

Kovasti tsemppiä ja voimia.

Vierailija
5/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisiä kiinnosta että äänestitkö vaan että äänestitkö oikein.

Vierailija
6/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ulostatko/virtsaatko sänkyyn, jos et ole ehtinyt kerätä riittävän kauan aikaa sängyssä voimia vessaan menoon?

Vierailija
7/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selittäisi miksi masennuksen hoito on niin huonolla tolalla. Olkoon ehdokas x, joka ajaa masentuneiden asiaa. Ehdokas ei kuitenkaan saa tarpeeksi ääniä, koska masentuneet eivät pääse äänestyspaikalle. Kukaan ei siis aja masentuneiden etua

Vierailija
8/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ulostatko/virtsaatko sänkyyn, jos et ole ehtinyt kerätä riittävän kauan aikaa sängyssä voimia vessaan menoon?

Minulla on 1,5l pullo jonka käyn tyhjentämässä kun jaksan.

Vierailija
9/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä masennusta ei ymmärrä ihmiset joilla sitä ei ole lähipiirissä? Se ei näy välttämättä ulospäin. En jaksa uskoa, että eläkkeelle laitetaan nuorta ihmistä vaan koska on laiska. Itse jouduin eläkkeelle 20 vuotiaana masennuksen takia.

Vierailija
10/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 1,5l pullo jonka käyn tyhjentämässä kun jaksan.

Älä viitti? Miten sä sinne sihtaat?

Vierailija
11/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että jotkut ei pääse vessaan masennuksen takia ja joutuvat esim. Virtsaamaan johonkin astiaan. Jos minun tarvitsee päästä vessaan niin tosiaankin kerään voimia siihen ja osaan pidättää. Jotkut päivät ovat pirteämpiä ja silloin asiat hoituu aika hyvin. Kaupassa käyn 2 kertaa viikossa hakemassa ruokaa. Kaiken muun ajan makaan yökkärissä. Olen elänyt ns. normaali elämää ennenkuin sairastuin. Kävin töissä, tapasin ystäviä, oli harrastuksia. Ap

Vierailija
12/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä masennusta ei ymmärrä ihmiset joilla sitä ei ole lähipiirissä? Se ei näy välttämättä ulospäin. En jaksa uskoa, että eläkkeelle laitetaan nuorta ihmistä vaan koska on laiska. Itse jouduin eläkkeelle 20 vuotiaana masennuksen takia.

Olit tietysti akateeminen opiskelija?

Mulla parani masennus, kun keskeytin opinnot ja menin käsillä tehtävään työhön. Käsillä tekeminen stimuloi ihan tutkitustikin aivopuoliskoja ja helpottaa masennusoireita.

Nyt oken aloittamassa opiskelua sopivalla annostuksella uudelleen, mutta työpaikastani en aio luopua oman mielenterveyteni takia.

Vierailija
13/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uutinen,vahinko vihertaistolaisille ja radikaaleilleislamhumanisteille

Vierailija
14/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit tietysti akateeminen opiskelija?

Mulla parani masennus, kun keskeytin opinnot ja menin käsillä tehtävään työhön. Käsillä tekeminen stimuloi ihan tutkitustikin aivopuoliskoja ja helpottaa masennusoireita.

Nyt oken aloittamassa opiskelua sopivalla annostuksella uudelleen, mutta työpaikastani en aio luopua oman mielenterveyteni takia.

Aivotyö ja akateemisuus ei sovi (eikä kuulu) kaikille, vain sopiville ja lahjakkaille

Vierailija
15/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaan sitä ihmisiä koko ajan eläkkeelle etnisen taustansa vuoksi, miksei sitten laiskuuden?

Vierailija
16/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään äänestä ku en oo yhtään perehtyny ketä äänestäisin. Ei kuulu kenellekään. Jos äänestäisin niin voisin äänestää sitten ihan päin vastoin mitä oikeasti ajattelen joten mieluummin jätän väliin. Toisaalta ajattelen että jos ei äänestä niin sitten ei ole myöskään oikeutta valittaa asioista vaan tyydytään siihen mitä muut ovat äänestäneet. Päättäkööt ne jotka tietää, minä en.

Vierailija
17/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppitoivotukset täältäkin sulle. Toivottavasti löydät toimivan lääkityksen tai jollain keinolla pääset ylös montusta. Mullakin on huono päivä nyt, mutta yritän nyt lähteä käymään pikkulenkillä ulkona.

Vierailija
18/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuliko sulle suoraan kommenttia, kun et käynyt äänestämässä? Vai luitko päivityksiä, joissa ihmiset houkuttelee ihmisiä ulos hoitamaan "velvollisuuttaan"? Noilla hieman eroa, eka on törkeää, toinen on vain oman pääsi soimausta.

Vierailija
19/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut akateeminen opiskelija vaan työelämässä. Silloin kun olen paremmassa kunnossa jaksan tehdä joitain kuntoutusjuttuja, työkokeiluja. Kun masennus iskee pahemmin en pysty kuin makaamaan, nukkumaan ja suunnittelemaan itseni tappamista. Varmasti kaikki lääkkeet mitä täältä löytyy on minuun tungettu. Ainut mikä auttaa hetken on ect hoito. Sähköiskuakaan ei voi jatkuvasti aivoihinsa ottaa..

Vierailija
20/28 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on täysin ymmärrettävä syy siihen, ettei saa tehtyä kaikkea normaalielämään kuuluvaa. Tsemppiä ap! Sinä et todellakaan kuulu siihen joukkoon jonka kuuluu syyllistyä äänestämättömyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän