Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puoliso kotona, käyttekö kesken päivän kotona panemassa?

Vierailija
09.04.2017 |

Vaimo ei ole työelämässä ja minulla on joskus parin tunnin tauko keskellä työpäivää (olen opettaja). Meillä on tapana, että hyppytuntisin käyn kotona panolla. Yllättävän piristävää. Toimiiko joku muu samoin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksältä otin joskus kesken palaverin suihin, siis hän oli palaverissa ja minä pöydän alla. Vuorrotyöläisenä olen välillä arkisinkin päivällä kotona.

Vierailija
22/32 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto kuskina. Käyn välillä kotona syömässä päivällä. Nuorempana meni välillä panoksia. Nyt harvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

erästä naisystävää kävin joskus morjenstamassa sen työpaikalla ja koska joskus oli hiljaista mentiin kahvihuoneeseen muka kahville mutta nostin hameen helmaa ja kourin tissejä ja klittaa ja työntelin kullia takaapäin sisään kunnes laukesin. nainen siis palveluammatissa myyjänä yksin. niin onnistui

Vierailija
24/32 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. ei koskaan. ei ikinä.

koska.

meillä on tarkat ja säännölliset, (kuten varmasti jokaisella kristillisellä heteroparilla) koitusajat:

Lauantaisin. aina saunan jäljeen sovittu, (1t.max ).

Pyhäisin. aina sovittuina kristilliseen kalenteriin merkattuina aikoina, (1t,per krt.max).

Kyllä. kyllä tämä toimii meillä niin hyvin.

suosittelen. kaikille jotka haluavat hyvää koitusta.

Vierailija
25/32 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa joskus. Niinkin tuli nautittua, että hain vaimon töistä 'lounaalle' läheisyydessä olleeseen hotelliin naimaan. Eip ole enää vuosiin moinen ehdotus saanut syttymään... 

Vierailija
26/32 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on ihan parasta! Vaimo on päivällä kotona, ja minä käyn vapaatunnilla tyttöystävän luona panemassa hänen kotonaan. Hyvä järjestely, ja tarpeet kohtaavat. Minä ja tyttöystävä saadaan hyvää ja kiihkeää seksiä, ja vaimo saa rauhassa katsoa telkkaria ja tehdä puutarhatöitä jotka ovat hänelle se tärkein juttu.

Vierailija
27/32 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kykene, vaikka vaimona olen ollut kotona jo vuosia. Ei kyllä tule edes syömään vaikka ruoanlaittotaitoni hyvät.

No, käyköön sitten bensiksellä vetämässä mättöä ja wc: ssä flesuun!

Mä hoitelen seksin aivan muualla🤗

Vierailija
28/32 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, on ihan parasta! Vaimo on päivällä kotona, ja minä käyn vapaatunnilla tyttöystävän luona panemassa hänen kotonaan. Hyvä järjestely, ja tarpeet kohtaavat. Minä ja tyttöystävä saadaan hyvää ja kiihkeää seksiä, ja vaimo saa rauhassa katsoa telkkaria ja tehdä puutarhatöitä jotka ovat hänelle se tärkein juttu.

Niin sä luulet! Minä en telkkaria ole katsellut päivisin enää pitkiiiiin aikoihin ja ne puutarhahommat, tänä kesänä en juuri pihalla pyöri. On muutakin😉 t. vaimosi

Vierailija
29/32 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt kun opeilla alkaa kesäloma, mä aloitin uuden harrastuksen josta mun opemies ei tiedä mitään. Sanon vaan et heippa, meen lenkille ja. 😊

Vierailija
30/32 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvallani tämmöinen järjestely...joku käy.

Vierailija
31/32 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun 55+ setä mitään jaksa, vaikka joka päivä olis mahdollisuus. Niin väsynyt kaljamaha manboobsit- menoa, ei toivoakaan. No, en jää odottelemaan vaan toimin asian suhteen erään ihkun kans.

Vierailija
32/32 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mö niin odotan et kesän golfkausi alkaa. Mies pois monta tuntia viikossa ja meillä käty!! Jihaa, eipä äijä tiedäkkään mitä puuhailen ja kenen kanssa!!