Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puoliso kotona, käyttekö kesken päivän kotona panemassa?

Vierailija
09.04.2017 |

Vaimo ei ole työelämässä ja minulla on joskus parin tunnin tauko keskellä työpäivää (olen opettaja). Meillä on tapana, että hyppytuntisin käyn kotona panolla. Yllättävän piristävää. Toimiiko joku muu samoin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mulla sama. Myös opettaja. Mukavasti jaksaa teinien nillitystä, kun käy kotona laukeamassa vaimon pimppiin ja sitten takaisin kouluun.

Vierailija
2/32 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies työskentelee kotona ja tehtiin ennen samoin. Nykyinen työpaikkani on vaan liian kaukana kämpästä joten ei enää olla tehty. Ollaan kyllä ettimässä uutta kämppää ja mieskin on innoissaan kun muisti millainen etu se on ettei kämppä oli lähellä mun työpaikkaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pervo ajatus kieltämättä. Opettaja tulee luokkaan "No niin oppilaat, otetaan matematiikan kirjat esiin." Juuri 10 min aiemmin opettajan kyrpä on lauennut sykkien kiimaisen naisen pilluun.

Vierailija
4/32 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toimii stripparina ja käy esitysten välissä panemassa, tosin toisia naisia. Ei minua. Postimies ja pizzakuski hoitaa aviomiehen velvoitteet.

Vierailija
5/32 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn rakastajan luona Panemassa kun mies on kotona

Vierailija
6/32 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käyny mielessä..Mutta 30min suuntaansa matkaa joten en vielä..Joskus aamulla mennyt myöhemmin töihin kylläkin kun sellainen aamu että kaikki lapset lähtee kouluun suht aikaisin ;)

Vierailija
7/32 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto olis että otan etätyöpäivän ja panen ruokatunnilla oikein kunnolla ja vaimo tuo sitten vaan leipiä kun pidän kahvitaukoja :)

Vierailija
8/32 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks panemisen jälkeen ala nukuttaa? Mua ainakin

Vierailija
9/32 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks panemisen jälkeen ala nukuttaa? Mua ainakin

No ei. Kotona ehtii syödä myös lounaan ja kahvit päälle. Jälkiruoka tulikin jo etukäteen. Teemme näin siksi, ettei tytär häiritse, kun on koulussa. Ei tarvitse hissutella. Kun homma on sovittu, niin vaatteet lähtevät heti pois, kun ovesta tulen sisään. 

Ap

Vierailija
10/32 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tehdään etätöitä kotona, niin seksitreffit on joko kun lapsi on viety päiväkotiin tai lounaan jälkeen. Toimistolta menee liian kauan käydä kotona pikaisilla. Eilen aloitettiin päivä pikaisilla takaapäin sohvalla.

Vierailija
11/32 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei oe miestä, joka olisi etätöissä samassa huushollissa.

Vierailija
12/32 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etähommissa mukava naida vaimoa kun siitä saa palkankin. Tosin aikalailla alkaa haukotuttaan niin en suosittele juuri ennen palaveria

Vierailija
13/32 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just naitiin kaffepaussilla etätöissä.

Vierailija
14/32 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin ukko raksalla hommissa. Rouva kertoi tiedän kyllä miksi

Vierailija
15/32 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli kotona päivisin, niin usein keikkojen välissä saatoin käydä kotona panemassa.

Oli mukavaa, ja vaimo tykkäsi myös kun tunsi itsensä seksikkääksi ja haluttavaksi, kun varta vasten ajoin kotiin panemaan.

Vierailija
16/32 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä oli kotona päivisin, niin usein keikkojen välissä saatoin käydä kotona panemassa.

Oli mukavaa, ja vaimo tykkäsi myös kun tunsi itsensä seksikkääksi ja haluttavaksi, kun varta vasten ajoin kotiin panemaan.

Exä? Aika huonon jäljen olet tehnyt, koska heivasi sinut mäelle

Vierailija
17/32 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä? Aika huonon jäljen olet tehnyt, koska heivasi sinut mäelle

Ei heivannut, meni toisinpäin.

Mutta pisteet sulle asiallisesta ja topikin mukaisesta huomioinnista 👍

Vierailija
18/32 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä sellaisia harrasteta. Joskus ennen lapsiluvun täyttymistä olisi voinutkin kelvata mutta ei enää. Vaikka sattuisi esim. vapaapäivä yhtäaikaa, vaimo kyllä keksii parempaa tekemistä. Olenkin nykyisin yrittänyt välttää yhtäaikaa olevia vapaapäiviä, että vaimo saa rauhassa hoidella itseään eikä tarvitse mitään sotkevaa munaa vatkata.

Vierailija
19/32 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin kotona, meillä ei naida aamulla, päivällä, illalla taikka yöllä.

M51

Vierailija
20/32 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kun kulli seisoi pelkästä tuulen vierestä. Oli 45 minuutin ruokatauko juoksin kotiin 10 minutissa panemiseksi se meni. Sitten taas vauhdilla työpaikalle ja suihkuun. Ei tarvinnut muuta motiivia työpäivään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän