Korjaako optikkoliikkeet ilmaiseksi jos silmälasin sankaa pitää vähän muotoilla?
Istuin vahingossa rillien päälle. Ei käynyt mitään näkyvää vauriota, mutta nyt toinen sanka painaa korvan päältä ikävästi. Jotain pitäis nyt tehdä. Ei paljoo, mut vähän (aika vanhat rillit, joten mikään takuukorjaus ei oo voimassa). Ja voisko viedä mihinkä vaan optikkoliikkeeseen?
Kommentit (5)
Silmäasema ainakin korjasi ilmaiseksi sangan vääntymisen. Muista ei kokemusta
Kannattaa mennä tietty liikkeeseen mistä hommattu
Multa irtosi joskus pieni ruuvi sangasta ja sanka irtosi. Mulla ei ollut itellä niin pientä ruuvaria ja menin liikkeeseen korjauttaan. Olin pankkikortti kädessä jo aikeissa maksaa, mutta työntekijä sanoi, ettei hän näin pienestä jutusta veloita mitään. Jäi hyvä mieli. :-)
Riippuu varmasti liikkeestä ja työntekijästä sekä heidän politiikastaan. Voi olla, että maksaa, mut hyvässä lykyssä ei maksa mitään. Olettaa ei kuitenkaan pidä, että ilmaiseksi saisi.
Yleensä ainakin sen firman liikkeet mistä olet lasit ostanut muovaavat ilmaiseksi
Olen käynyt samalla asialla. Eikä maksanut mitään, vaikka oikein tarkasti sovittaen myyjä sangan käänsi sopivaksi. Ei ollut alkuperäinen liike, eikä sitä edes kysytty. Näin Helsingissä. En tiedä, onko yleensä näin.
Voit, mutta voi olla, että joudut maksamaan vähän.