Piti äänestää vihreitä, mutta nyt pitää keksiä muuta...
Olen melkein aina äänestänyt vihreitä, mutta nyt muutamien muuttujien takia en aiokaan. Syyt: Ensinnäkin se väärän tiedon levitys karkotettavasta perheestä, yleinen vasta-asenne lähes aina kun henkilö saa kielteisen turvapaikkapäätöksen (toisin päin ei koskaan kyseenalaisteta) ja nyt tämä Ruotsin kauhea tapaus jossa juuri tällainen oleskeluluvan saamaton tyyppi tappoi ihmisiä. Pelkään että vihreät (tahattomasti tosin) haluavat haalia näitä ihmisperseitäkin tänne tuon ideologiansa mukaan.
Olen yrittäjä ja äiti, tavallaan kai kookomus olisi se mun puolue mutten ole kokoomuslainenkaan.... Apua, en keksi nyt mitään puoluetta :(
Kommentit (4)
Juu persuja en valitettavasti voi äänestää, sotii täysin omaa arvomaailmaa vastaan :D
Kokoomus taitaa olla enää ainoa vihreiden jälkeen joka sopii vaikka ei oikein sovikaan.... En viitsis jättää äänestämättäkään.
Itse äänestin loppujen lopuksi KD:tä. Olen ateisti ja jokainen ihminen on saman arvoinen, oli seksuaalinen suuntautuminen sitten mikä vain (kunhan ketään ei satuteta). En usko, että KD pystyy hirveänä vaikuttamaan avio- ja adoptioasioihin homosuhteissa negatiiviseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein aina äänestänyt vihreitä, mutta nyt muutamien muuttujien takia en aiokaan. Syyt: Ensinnäkin se väärän tiedon levitys karkotettavasta perheestä, yleinen vasta-asenne lähes aina kun henkilö saa kielteisen turvapaikkapäätöksen (toisin päin ei koskaan kyseenalaisteta) ja nyt tämä Ruotsin kauhea tapaus jossa juuri tällainen oleskeluluvan saamaton tyyppi tappoi ihmisiä. Pelkään että vihreät (tahattomasti tosin) haluavat haalia näitä ihmisperseitäkin tänne tuon ideologiansa mukaan.
Olen yrittäjä ja äiti, tavallaan kai kookomus olisi se mun puolue mutten ole kokoomuslainenkaan.... Apua, en keksi nyt mitään puoluetta :(
Minullakin samaa ongelmaa. Olen hyvin maltillisesti maahanmuuttokriittinen, enkä missään nimessä halua antaa ääntäni umpirasisteille joista iso osa on myös anti-feministejä. Lisäksi he ovat talousasioissa täysin muiden puolueiden vietävissä ja näin ollen arvaamattomia. Vihreät kiinnostaisi muuten, mutta tuo kritiikitön tunnepohjainen avoimet ovet -politiikka on paitsi turvallisuuden niin myös talouden kannalta edesvastuutonta. Demareilla ja vasemmistolla deal breaker on tuloveropolitiikka ja kokkareilla taas lähes kaikki muu. Rkp:lla mättää koko puolueen perusideologia ikiaikaisista kohtuuttomista eduista kiinnipitämisineen. Masentavaa.
PerSut on ainoa rehellisesti maaanmuuttokriittinen puolue.
Vihervasemmisto tuottaa maahan tunkeutujia ja vaatii heille asuntoja ohi suomalaisten ja sosiaalitukea enemmän kuin suomalaisille.