Virpoja kiroili kun annoin kindermunan
Oli liian huono virpomislahja, lapsi sanoi. Sellainen ehkä kahdeksanvuotias pikkutyttö oli kaverinsa kanssa liikkeellä. Otin vitsan vastaan, eivät edes lorutelleet ja kun olin sulkemassa ovea tyttö sanoi, että suklaamuna on ihan p***a, olen varmaan joku köyhä.
Täällä päin asuu varakasta väkeä ja tämä oli joku etuoikeutettu tyttö. Aiemmin ovat käyttäytyneet ihan hyvin nämä ovelle tulleet. Ei tuolle osaa oikein vihainenkaan olla. Ties mitkä vanhemmat sillä on.
Kommentit (36)
Minulla on mompakon pohjalla paljon turhia 5-centtisiä. Niitä voisin antaa virpojille, jos ei suklaa kelpaa ja ovat rahaa vailla. Tai sitten tyhjiä tölkkejä kauppaan vietäväksi.
Me saatiin joskus lapsena omenat. Vitutti.
Olisin antanut oikeaa munaa. Tommoset ylimieliset paskat pitää palauttaa maan pinnalle.
Vierailija kirjoitti:
En osannut oikein tehdä mitään kun olin hölmistynyt. Lapseni sanoi, että tämä tyttö on rikkaasta perheestä ja tytöllä on kaikki mahdollinen iphoneista lähtien. AP
Käytöstavat voivat puuttua niin rikkaalta kuin köyhältäkin.
Iphone ei niitä tuo tai vie.
Joskus tuntuu että nämä virpomistarinat ovat keksittyjä. Meillä on käynyt virpojia noin 15 vuotta ja todella asiallista käytöstä aina.
Vierailija kirjoitti:
Me saatiin joskus 70-luvulla sellaiset toffeeseen tai kinuskiin kastetut omenat, olivat aika hyviä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin ottanut kindermunan tytöltä pois, hakenut oikean kananmunan ja lyönyt sen hänen päähänsä. :)
Olikohan tällä tytöllä mukanaan joku kori, johon keräsi niitä munia ja rahoja? Minä olisin paskantanut siihen. Ensin tietenkin olisin ottanut sen kindermunan takaisin.
Ostin isoja tikkareita, jotka maksoi 50 senttiä kappale. En ole itse kotona. 17 vuotias poikani antaa niitä, jos virpojia tulee. Onkohan ne nyt huonoja, jos ei kinderitkään kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vitutti? Maukas, punaposkinen omena :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitutti? Maukas, punaposkinen omena :D
Mistäs tiedät? Saattoi hyvinkin olla vaikka vaaleanvihreä tai keltainen.
Minä olisin hakenut strusin munan ja rikkonut sen tytön päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ostin isoja tikkareita, jotka maksoi 50 senttiä kappale. En ole itse kotona. 17 vuotias poikani antaa niitä, jos virpojia tulee. Onkohan ne nyt huonoja, jos ei kinderitkään kelpaa?
Ap oli provo. Meillä on käynyt tänään noin 20 virpojaa, eikä yhdelläkän ole kopassa ollut Kindreitä vaan esim. tikkareita ja pieniä suklaamunia tai niitä Pandan virvon varvon suklaita.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin hakenut strusin munan ja rikkonut sen tytön päälle.
strutsin*
Montako Kinder-munaa mahtuu trollin peräsuoleen? Kokeilepa, ap.
Mä voisin antaa virpojille porkkanat, jos sellaisia sattuisi ovelle tulemaan.
Meidän tytön mielestä kinderit oli just parhaita. Sai muutakin ja oli todella tyytyväinen, että peräti 4 kinderiä.
Mun ovella ei ole koskaan käynyt virpojia, mut jos kävisi niin antaisin hedelmiä, pähkinöitä, rusinoita, vanhoja kinderleluja, rihkamakoruja ja muuta ei-karkkia. Olisi kiva nähdä millaisin ilmein otetaan vastaan.