Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virpoja kiroili kun annoin kindermunan

Vierailija
09.04.2017 |

Oli liian huono virpomislahja, lapsi sanoi. Sellainen ehkä kahdeksanvuotias pikkutyttö oli kaverinsa kanssa liikkeellä. Otin vitsan vastaan, eivät edes lorutelleet ja kun olin sulkemassa ovea tyttö sanoi, että suklaamuna on ihan p***a, olen varmaan joku köyhä.

Täällä päin asuu varakasta väkeä ja tämä oli joku etuoikeutettu tyttö. Aiemmin ovat käyttäytyneet ihan hyvin nämä ovelle tulleet. Ei tuolle osaa oikein vihainenkaan olla. Ties mitkä vanhemmat sillä on.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän olisi arvokkaampaa? Fabergen muna?

Vierailija
2/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin virpojille Lidlin suklaamunia, ja ei kiinnosta, jos ei kelpaa, pankoon roskiin, söimme samanlaisia ja hyviä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut sen takaisin (tuonikäiseltä saa vaikka väkisin vietyä) ja vienyt kananmunan tilalle.

Vierailija
4/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin kardemumman.

Vierailija
5/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut oikein tehdä mitään kun olin hölmistynyt. Lapseni sanoi, että tämä tyttö on rikkaasta perheestä ja tytöllä on kaikki mahdollinen iphoneista lähtien. AP

Vierailija
6/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ottanut kindermunan tytöltä pois, hakenut oikean kananmunan ja lyönyt sen hänen päähänsä. :)

Vierailija
7/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkotasoinen provo, jälkimakuna ummehtuneisuus ja liioittelu.

1/10

Vierailija
8/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkotasoinen provo, jälkimakuna ummehtuneisuus ja liioittelu.

1/10

PROVO SITÄ PROVO TÄTÄ

PLÄÄH

Vierailija
9/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on huonon kasvatuksen.  Ei sen että on varakas perhe ole syynä siihen että lapsi käyttäytty huonosti.  Jos kotona ei ole käytöstapojen opetusta ja kuria, tääsä on tulos.   Entä myöhemmin.  Jos lapsen oma järki ei kasva, on tulos todella huono.

Moni kakku päältä kaunis ja koti silkkoa sisältä.

Vierailija
10/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep jep...

Vierailija
11/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit läppässy avarikla

Vierailija
12/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on tultu, ettei enää karamellit ja suklaamunatkaan kelpaa. Sitä paitsi minusta tuo Kinder on ihan virpomisnamujen ja suklaamunien "aatelia", olisin lapsena arvostanut sellaista todella paljon.

Tämä ovellasi käynyt tyttö varmaan odotti sinulta setelirahaa. Mielummin antaisin sen rahan vaikka löytöeläinten keräyslippaaseen kuin noin kiittämättömälle lapselle.

Vierailija
13/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin ottanut kindermunan tytöltä pois, hakenut oikean kananmunan ja lyönyt sen hänen päähänsä. :)

Ja varmaan vielä keitetyn munana.

Olipa vitsikästä.

Vierailija
14/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpö höpö. Kinder munat niille just kelpaa ja ovat kalliitakin. Meiltä irtoaa vaan suklaapatukoita.

Vierailija
15/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatukkaita yllätyslelun sisältäviä suklaamunia ei taita edes olla olemassa. joten tyttö on ihan turhaan valittanut asiasta.

Vierailija
16/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaksi keitetyn karkkivärillä maalatun kananmunan:D

Vierailija
17/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin virpojille yhden banaanin.

Vierailija
18/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaapatukat ja Kinder-munat on liian hyviä virpomislahjoja tuntemattomille. Kannattaa ostaa karkkipusseja, joissa on paperipäällysteisiä karkkeja kuten Fazerin parhaat, Kettukarkut, Vicks-kurkkupastillit, suklaakonvehtikarkit kuten Geishat, Minttusuklaat, Fazerin siniset, Juliat, jne. Tai sitten pieniä minisuklaamunia.

Vierailija
19/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinderit ovat menettäneet voimansa. Ne vaan pienenee ja yllätyksetkin on surkeita.

Vierailija
20/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin odotin tätä päivä.. mutta kukaan ei tule virpomaan ja kun näitä ketjuja lukee täällä niin ymmärtää syyn ps. uusi kaupunki ja uusi asuin alue.. en tiedä perinteistä.