Virpoja kiroili kun annoin kindermunan
Oli liian huono virpomislahja, lapsi sanoi. Sellainen ehkä kahdeksanvuotias pikkutyttö oli kaverinsa kanssa liikkeellä. Otin vitsan vastaan, eivät edes lorutelleet ja kun olin sulkemassa ovea tyttö sanoi, että suklaamuna on ihan p***a, olen varmaan joku köyhä.
Täällä päin asuu varakasta väkeä ja tämä oli joku etuoikeutettu tyttö. Aiemmin ovat käyttäytyneet ihan hyvin nämä ovelle tulleet. Ei tuolle osaa oikein vihainenkaan olla. Ties mitkä vanhemmat sillä on.
Kommentit (36)
Annoin virpojille Lidlin suklaamunia, ja ei kiinnosta, jos ei kelpaa, pankoon roskiin, söimme samanlaisia ja hyviä oli.
Olisit ottanut sen takaisin (tuonikäiseltä saa vaikka väkisin vietyä) ja vienyt kananmunan tilalle.
En osannut oikein tehdä mitään kun olin hölmistynyt. Lapseni sanoi, että tämä tyttö on rikkaasta perheestä ja tytöllä on kaikki mahdollinen iphoneista lähtien. AP
Itse olisin ottanut kindermunan tytöltä pois, hakenut oikean kananmunan ja lyönyt sen hänen päähänsä. :)
Vierailija kirjoitti:
Heikkotasoinen provo, jälkimakuna ummehtuneisuus ja liioittelu.
1/10
PROVO SITÄ PROVO TÄTÄ
PLÄÄH
Syy on huonon kasvatuksen. Ei sen että on varakas perhe ole syynä siihen että lapsi käyttäytty huonosti. Jos kotona ei ole käytöstapojen opetusta ja kuria, tääsä on tulos. Entä myöhemmin. Jos lapsen oma järki ei kasva, on tulos todella huono.
Moni kakku päältä kaunis ja koti silkkoa sisältä.
Tähän on tultu, ettei enää karamellit ja suklaamunatkaan kelpaa. Sitä paitsi minusta tuo Kinder on ihan virpomisnamujen ja suklaamunien "aatelia", olisin lapsena arvostanut sellaista todella paljon.
Tämä ovellasi käynyt tyttö varmaan odotti sinulta setelirahaa. Mielummin antaisin sen rahan vaikka löytöeläinten keräyslippaaseen kuin noin kiittämättömälle lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin ottanut kindermunan tytöltä pois, hakenut oikean kananmunan ja lyönyt sen hänen päähänsä. :)
Ja varmaan vielä keitetyn munana.
Olipa vitsikästä.
Ja höpö höpö. Kinder munat niille just kelpaa ja ovat kalliitakin. Meiltä irtoaa vaan suklaapatukoita.
laatukkaita yllätyslelun sisältäviä suklaamunia ei taita edes olla olemassa. joten tyttö on ihan turhaan valittanut asiasta.
Suklaapatukat ja Kinder-munat on liian hyviä virpomislahjoja tuntemattomille. Kannattaa ostaa karkkipusseja, joissa on paperipäällysteisiä karkkeja kuten Fazerin parhaat, Kettukarkut, Vicks-kurkkupastillit, suklaakonvehtikarkit kuten Geishat, Minttusuklaat, Fazerin siniset, Juliat, jne. Tai sitten pieniä minisuklaamunia.
Kinderit ovat menettäneet voimansa. Ne vaan pienenee ja yllätyksetkin on surkeita.
Minä niin odotin tätä päivä.. mutta kukaan ei tule virpomaan ja kun näitä ketjuja lukee täällä niin ymmärtää syyn ps. uusi kaupunki ja uusi asuin alue.. en tiedä perinteistä.
Mikähän olisi arvokkaampaa? Fabergen muna?