VARASTIN VIRPOJILTA KARKKIKORIN :D olisittepa nähnyt mikä hätä niille tuli :'d kyllä virpojistakin jtn hyötyä on!
Ovikello soi ja avasin oven. Kaksi n. About 7-9 vuotiasta kysyi saako virpoa. Sanoin, että saa. Laskivat korin maahan, joka oli täynnä karkkia.
Ku olivat lopettaneet napoasin äkkiä heidän korinsa maasta ja sanoin, että takavarikoin sen enkä tarvitse risujanne.
Pamautin oven kiinni ja huusin vielä sen läpi, että toimitan korin poliisille, koska teillä ole lupaa kerjätä tai kaupata risujanne ilman laillista lupaa ja siitä tienatut herkut ovat rikokseen liittyvää materiaalia.
Kyllä alkoi parkuminen. Käskit heitä lähti oveni takaa tai soitin poliisin hakemaan heidät taikka vaihtoehto kaksi annan mennä mutta rikos materiaali jää minulle.
Aion nauttia karkkeja tänää illalla.
Paras vaihtoehto on se, että rikoksen uhri eli minä jolle kaupataan laittomasti risuja saa siitä väärydellä hankitut palkat!
Kyllä virpojistakin jtn hyötyä oli tänävuonna 😂
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Jaoin rotanmyrkyllä terästettyä karkkia. Naapuritalon edessä oli ambulanssi, toivottavasti kuoli :D
Hyi v*ttu oot sairas ihminen. Häpeä v*tun luuseri.
Annan ap:lle provasta 3/5, perustellen, että tällaista ei ole kukaan vielä tehnyt minään vuonna tänne, toinen syy on se, että kerrankin mielikuvitusta käytetty eikä aihe ole seksi tai pettäminen. Pisteitä lähti heikosta kieliopista ja ilkeästä aiheesta eli 3/5 ihan kiva pääsiäisprovo.
:-DDDDDDDDDDDDDDDDD
Itse annan jokaiselle virpomaan tulevalle kakaralle "palkaksi" turpiin niin että taatusti tulee ainakin musta silmä tai alkaa nenästä vuotamaan verta :-)
:-DDDDDDDD kirjoitti:
:-DDDDDDDDDDDDDDDDD
Itse annan jokaiselle virpomaan tulevalle kakaralle "palkaksi" turpiin niin että taatusti tulee ainakin musta silmä tai alkaa nenästä vuotamaan verta :-)
Tarviitko hoitoa? Aika sairasta luettavaa... En mäkää virpojista tykkää, mutta ne ovat lapsia ja oon itsekin virponut. Varmasti on teistä moni muukin onko teitä vedetty turpaa tai varastettu munasaaliit!?
Idiootti. Mun lapselta jos olisit vienyt korin, olisin tulkut oven taa itse.