Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnat päättävät v.ok sekä pa.kolaismäärista kunnassa

Vierailija
09.04.2017 |

Kunnanvaltuusto päättää VO.Ki paikoista ja määristä, sekä turva.paikan saaneiden sijoituksesta omaan kuntaan, sekä kiin.tiöpako.laisten ottomääristä, että kyllä se kunnallisella tasolla menee. Hallutaanko ira.kilaisia miehiä pyörimään ostarin kulmille omien alaikäisten lasten joukkoon?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas tämän palstan sanasensuuria. Mitään ei meinaa saada läpi.

Vierailija
2/10 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä se kuuluu kunnalliselle tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä?

Vierailija
4/10 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä päätä. Voivat olla tarjoamatta tiloja, mutta ei voi estää muita vuokraamasta SPR:lle.

Vierailija
5/10 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä nyt autisti tänne opettamaan meille että

a. ei se silti sitä tarkoita, että kunnanvaltuustolla olisi oikeasti oikeuksia ja

b. niin, niin, niin, niin, no ehkä jotain valtaa on mutta ne on silti niin pieniä rahoja

:D

Käy äänestämässä. Äänestä persjua. Jokainen vaali vaikuttaa.

Vierailija
6/10 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebban koulumatkasta voivat päättää. Jos olisi lähikouluja, ei olisi pitkiä koulumatkoja.

Vierailija
7/10 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuntaan ei ainakaan tarvita yhtään tyyppiä jolla ei oo muuta asiaa kuin jotkut v***n mamut. Siellä se sitten istuu perse homeessa kuittaamassa palkkioita eikä osaa sanoa kuin rajat kiinni kun pitäis päättää päivähoidosta ja kaavoituksesta.

Vierailija
8/10 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin valtamedia ja vihervasemmisto yrittää uskotella sinulle, niin äänestämällä VOI vaikuttaa.

Äänestä haittamaahanmuuttoa vastaan.

Vierailija
9/10 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kuntaan ei ainakaan tarvita yhtään tyyppiä jolla ei oo muuta asiaa kuin jotkut v***n mamut. Siellä se sitten istuu perse homeessa kuittaamassa palkkioita eikä osaa sanoa kuin rajat kiinni kun pitäis päättää päivähoidosta ja kaavoituksesta.

Ylen vaalikone auttaa ennakkoluuloihin. Minulle se antoi persuista perheellisen sairaanhoitajanaisen ja yrittäjäiDI-miehen. Ei kumpikaan mielipiteidensä perusteella vaikuttanut yhden asian henkilöltä (kuten ei kukaan, jos edes vähän viitsit katsoa niitä valikoneen vastauksia).

Uskomatonta, että joku on noin tietämätön. Valtuustoehdokkailla on kaikilla näkemyksiä muustakin kuin vain maahanmuutosta, tai päivähoidosta.

Vierailija
10/10 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ensikäden tietoa siitä, miten persut hoitavat lautakunnissa asioita. En ikinä voisi äänestää ihmisiä, joilla ei ole mitään käsitystä siitä, mistä päätetään ja mihin on valtuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi