Lue keskustelun säännöt.
Posti vie nuorten työtöt
08.04.2017 |
Ennen naapurin pojat saattoivat mennä korvausta vastaan leikkaamaan nurmikon. Nyt posti on tunkenut sille alalle. Miten nuoria voi kannustaa työhön kun kaikki viedään heiltä ja kaikki on kiellettyä.
Kommentit (2)
Tästä seuraava askel on, että sen nurmikon leikkaa robotti. Ihmiset ovat robotteja huonompia kaikessa. Myöhemmin robotit rakentavat robotit ja ihmiset ovat vain tiellä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ennenvanhaan maailma oli reilumpaa, sitten tuli tehokkuusajattelu.