Mikä on peniksesi paksuus?
Ihmettelen miksi miehet ilmoittavat vain pituuden kun paksuudella on suurempi merkitys.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Erektiossa tietty
Mitäs sillä teet ja kuinka? Koko on hyvä...
N59
Vierailija kirjoitti:
Pituus 17,5cm ja ympärysmitta 15cm, kaikki olleet aina tyytyväisiä
Tässä nyt kaikille ihmetteleville naisille konkreettinen selitys miksi miehelle isosta peniksestä on vain iloa.
Itsellä pituus ihan sitä keskivertoa mutta paksuutta on hieman ja siitä kehua saanutkin.
Aikoinaan kun kumeja osteli niin tuli ostettua niitä perus Sultaaneita sun muita kun ei paremmasta tiennyt. Normaali kokoiset kumit oli perhanan hankala laittaa paikoilleen ja kumin rinkula jätti punaisen painauman vermeeseen ja vei tuntoa pois oikein reilusti.
Tuli testattua Tunnon XL kumia jossa leveys 60mm ja oli huomattavasti parempi verrattuna "normaaleihin" kumeihin, valitettavasti materiaali oli kyllä aivan liian paksua ja tuntu että vois vieläkin olla pykälän leveämpi.
Nuo Mr Size kumit vois olla pätevä ostos ohuen materiaalin vuoksi ja vaihtoehtoja leveyteen löytyy.
Itsellä ympärysmitta jotain 14-15 välillä
Kyllä se paksuus on tärkeintä. Näyttääkin hyvältä.
11,5 cm on ympärys. Rehellisesti sanoen juuri tänään vertasin vaimon deodoranttiin, jonka ympärys oli 13 cm ja totesin, että niin on kyllä pieni ero ettei toinna hirveästi näitä murehtia. Tarkoitan siis että 13 cm on kuitenkin keskimääräistä paksumpi.
Vierailija kirjoitti:
11,5 cm on ympärys. Rehellisesti sanoen juuri tänään vertasin vaimon deodoranttiin, jonka ympärys oli 13 cm ja totesin, että niin on kyllä pieni ero ettei toinna hirveästi näitä murehtia. Tarkoitan siis että 13 cm on kuitenkin keskimääräistä paksumpi.
Paljonko löytyy pituutta? Ootko saanut naikkoset laukeamaan ihan panemalla? En tiedä miten paljon nämä hommat vaikuttaa mutta kuten ylempänä kirjoitin niin itellä ympärys joku 14+ (en saa etusormea ja peukkua yhteen paksuimmasta kohtaa) ja lähes kaikki naikkoset on lauennut ilman mitään sen ihmeempiä konsteja
Mites se paksuus, haluatko ympärysmitan vai halkaisijan? Ei silleen että mittaisin, kun en tiedä miksi oman elimen mittoja pitää kellekään kertoa. Rouvallekaan en ole kertonut. Siis sanallisesti, tekoina kyllä tietää paksuudesta.
Olisikohan kalua mahdollista saada edes vähän paksummaksi jollain Botox tms. pistoksilla?
Vierailija kirjoitti:
Ympärys 16cm ja tilavuus 0.4litraa
Oho, kuin oluttölkki. Mittasitko kuitenkin väärässä kädessä olevan vehkeen?
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan kalua mahdollista saada edes vähän paksummaksi jollain Botox tms. pistoksilla?
On mahdollista eikä edes maksa ihan älyttömiä
Ympärysmitta on vain noin 12cm, mikä ei kauhean paksu ole. Pituus on sentään ihan ok eli 16cm. Näillä mitoilla on menty ja saatu vaimo pidettyä tyytyväisenä kohta 15 vuotta.
Kovin ovat ohuita jormia täällä kirjouttavilla. Minulla on ympärysmitta tasan 16cm. Wc-paperirullan hylsyyn ei mahdu kuin sentin verran kärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kovin ovat ohuita jormia täällä kirjouttavilla. Minulla on ympärysmitta tasan 16cm. Wc-paperirullan hylsyyn ei mahdu kuin sentin verran kärkeä.
Tuo olisikin juuri sen paksuinen, mitä itselleni haluaisin. Ole onnellinen, että olet saanut noin paksun.
Oma on 13 senttiä "ohut" ja koska tiedän, että vaimon eksä oli aika hyvin varusteltu, niin on aina vähän sellainen olo, ettei vaimo saa kunnon tyydytystä.
Sanoo kuitenkin aina, että se on juuri sopivan kokoinen. No ei kai oikein voi muutakaan sanoa.
Sama homma, mulla juuresta 17cm ja keskeltä 16cm, pituus 17cm. Heittämällä mennyt kaikkiin naisiin.
Ympärys 13cm ja pituus 15cm. Ei mikään jättipenis, mutta toistaiseksi on riittänyt naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sama homma, mulla juuresta 17cm ja keskeltä 16cm, pituus 17cm. Heittämällä mennyt kaikkiin naisiin.
Hyvän kokoinen,olen kateellinen.
Pituus 16 ja ympärys 15...välillä pitää ottaa sinistä et täysin paksuus ois käytössä
M52
Missä tilassa?