Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Mignon-muna hyvä palkka virpojille?

Vierailija
08.04.2017 |

Olen lähdössä kohta kauppaan hakemaan virpojille palkintoja sillä täällä virvotaan paljon :) Olenko ajasta jäljessä vai onko Mignon-muna useimmille virpojille mieleinen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök

Vierailija
2/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos on rahaa, itse ostin vain ruohomunia virpojille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta Mignonissa on se että kun virpojia ei tule sen voi syödä itse ilman mitään muovikrääsää :9

M

Vierailija
4/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhan kalliita. tietenkin jos on ylimääräistä rahaa, niin miksei voisi ostaa.

Vierailija
5/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa sopii aikuiseen makuun

Vierailija
6/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mignon on todella hyvä, mutta virpojille ostaisin halvempia ja niitä onttoja munia, joissa on sisällä joku yllätys.

Lapset tykkää niistä.

Tai sitten ihan vaan niitä perinteisiä, suklaisia minimunia ja antaa jokaiselle pienen kourallisen sellaisia.:)

Vierailija
7/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein hyvä palkka pikkuvirpojille. He varmasti ilahtuvat ihan kaikenlaisista herkuista! Muistakaa käydä ovilla noidat!

Vierailija
8/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin mieluummin esim. Kindereitä, koska ne ovat halvempia ja lasten mielestä kenties myös parempia.

Vierailija
9/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pienet ontot suklaamunat on lapsille parempia.

Vierailija
10/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkulapsille kun makeisia ostaa, niin määrä on laatua tärkeämpää. ilahtuuvat kun saavat ison kourallisen namia.

Vierailija
11/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en avaa oveani millekään noidille - onneksi meillä on ovikoodi, niin ei mitkään pikku pirulaiset pääse pimputtelemaan ovea.

Vierailija
12/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vaihtaa kinderiin. Ne maistuu yleensä kaikillle. Ne mignonit on niin isoja, että siinä on hirveä määrä suklaata lapselle, varsinkin, jos tekevät ison kierroksen, niin on liikaa säännösteltävää vanhemmille :) Ajatus ihana, mutta pikkulapsille mieluummin kinderit!

Vierailija
13/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen jakaa neljän virpojan kesken niin ehkä sitten.

Vierailija
14/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat mieluummin yllätys munia.

Vierailija
15/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten mieleen enemmän Kinderit yms. yllätyksen sisältävät.

Vierailija
16/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin just eilen et neljä kpl sai tarjouksessa 19,95e. Eli varaa niitä nyt ainakin parilla satkulla.

Vierailija
17/21 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina laittanut niin virpojille, että keitän siis ihka oikeita munia ja laitan siihen kuoreen sit pari kivaa tarraa ja thats it! Minusta tosi kiva ja ajankohtainen! Joskus oon nauranut poikakaverille, et pitäiskö jättää keittämättä!! No ei, olisi vähän karkeeta pilaa semmonen lapsille.

Vierailija
18/21 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mignon muna on hyvää! Tykkäsin jo lapsena.

Vierailija
19/21 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me ainakaan mitään mignoneita saatu ikinä, pahimmillaan tuli appelsiinit, ja niitä tuli muuten yllättävän paljon, ja parhaimmillaan joku halpismuna tai pikkupatukka.

20/21 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei avata ovea virpojille. Syynä se, että viimeksi ei kelvannut pienet suklaamunat ja -patukat + hedelmät. Ei kenellekään. Vaativat rahaa enkä tietenkään antanut. Suurisuisin ja vanhin kiroili ja mellasti rappukäytävässä aikansa. Ilmeisesti naapurin mummo oli antanut kaikille 2 euroa. Ei enää ikinä tuollaista meidän ovellemme!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän