Miten mulle tuli semmone kauhee pelko mennä messukeskuksii
Tai ylipäätään mihkää missä on paljon ihmisiä? Nää hulluthan just iskee sinne missä paljon ihmisii?
Kommentit (14)
Älä anna pelolle valtaa! Ei sillä, ei erityisesti itseänikään tee mieli mennä mihinkään ihmispaljouksiin.
Voivat autolla ajaa kävelykaduilla/markkinoilla monet hengiltä. Tai sitten seuraavaksi vievät dynamiittia johonkin ruotsinlaivaan ja pamauttavat sen pohjaan. Tai tekevät veitsi/ampumis-iskun suomen metroon.
Muuta maalle.
Minä taas en aio antaa isis-jihadistikusipään määrätä omista menemisistäni.
Todennäköisempäähän se on, että suomalainen sinut tappaa. Kirveellä päähän metrossa tai pommi myyrmannissa.
Mua myös arveluttaa, kun piti lähteä ens kuussa Tukholmaan 1-vuotiaan lapsen kanssa ja kesällä olisi muutama konserttikin ulkomailla, joihin on liput hankittu... Mitä jos jotain käy? Olenko vastuuton äiti, jos vien lapseni laivalle? Mitä jos minulle sattuu keikalla jotain? Lapsi jää ilman äitiä.
Näistä peloista olin jo melkein päässyt ja päätin uskaltaa lähteä. Sitten tapahtui eilen tämä ja nyt nämä pakkoajatuspelot pyörii taas päässä... :-(
Eikä nämä ehkä muuten niin haittaisi, jos ei olisi lasta. Mutta nyt lapsen synnyttyä on tullut kova pelko, mitä jos jotain käy.
7
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisempäähän se on, että suomalainen sinut tappaa. Kirveellä päähän metrossa tai pommi myyrmannissa.
Muuten miten sun unelma ?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Miksi kaikki ovat unohtaneet, mitä tapahtui viime joulukuussa Imatralla? Ei ollut iso kaupunki, ei ollut suurta väkijoukkoa, ja silti uhreja lähes saman verran kuin Tukholmassa. Ap:na erakoituisin välittömästi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Miksi kaikki ovat unohtaneet, mitä tapahtui viime joulukuussa Imatralla? Ei ollut iso kaupunki, ei ollut suurta väkijoukkoa, ja silti uhreja lähes saman verran kuin Tukholmassa. Ap:na erakoituisin välittömästi!
oikein hyvä pointti
Tää ei nyt liity näihin tapahtumiin millään tavalla, mutta yhdessä meidän kaupungin tavaratalossa pelottaa ja ahdistaa, ihan pukkaa paniikkia. Olenkin nyt jättänyt siellä käymisen kokonaan. Aika outoa, että se kauhu tulee vain tuossa yhdessä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein ilakoit suomalaisten tappamisella, olet sairas rasisti joiden ei pitäisi tällä foorumilla keskustella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein ilakoit suomalaisten tappamisella, olet sairas rasisti joiden ei pitäisi tällä foorumilla keskustella!
0/5
Messukeskukseen on hankala rymäyttää. Keskustatavaratalo on parempi kohde.