Jos turpoaa, niin mitkä vaatteet laittaa?
Apua, jos turpoaa, mitä vaatteita suosittelet? Minulla on vain yhdenkokoisia housuja ja en halua näyttää ulospäin raskaana olevalta. En siis ole raskaana. Pitäisikö jättää housujen vetskarit auki ja siihen pitkä paita?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No mieti vähän mitä ja miten paljon syöt niin ei tule tuollaista ongelmaa.
Ilkeästi sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina syönyt mitä tahansa ja koska tahansa on täytynyt ja halunnut. Ap
Minulla on nyt akuutti turpoamisvaara. Mitä vaatteita suosittelette turpoamisen häivyttämiseksi?
Onhan noita xl mallistoja joka kaupassa ja ihan muodikasta myös
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita xl mallistoja joka kaupassa ja ihan muodikasta myös
Olen muuten pienikokoinen... roikkuvat päällä
No silloin kun mulla on turvonnut olo, laitan sukkahousut, koska tukevat sukkahousut vetävät turvonneen kropan ikään kuin kuosiin eikä ole niin lössähtänyt olo. Ja koska olen päärynä vartaloltani, niin laitan jonkun löysähkön mekon tai hameen ja hieman löysemmän yläosan, johon yhdistän vyötäröllä istuvan vyön. Vyö korostaa kapeaa vyötäröä eli saa näyttämään hoikemmalta ja tuo kokonaisuuteen muotoa, vaikka muuten olisikin turpea olo. Vyöksi voi valita joustavan vyön, niin ei ahdista turvotus. Mekko tai hame löysähkön yläosan kanssa taas peittävät muut turpeat osat, jotka tekevät olon epämukavaksi.
Ehdottomasti mekkoja/tunikoita ja sukkahousuja/leggingsejä :) mukavia päällä ja fiksun näköisiäkin! Vievät myös vähemmän tilaa esim reissatessa
Housut, joissa on sopivasti joustoa niin ettei tule tukala puristava olo, mutta maha ei kuitenkaan törrötä täysillä jouston mukana ulospäin. Hyvä kangas ja leikkaus ovat tärkeitä.
Sitten näyttävä yläosa joka kätkee kaikki ylimääräiset kurvit. Yli- iso kaula-aukko on hyvä vetämään katseet pois keskivartalosta ja antaa mahdollisuuden käyttää näyttävää kaulakorua, tai jos kaula- aukon alue on esittelykunnossa, niin ilman korua. Tissivako ei ole tyylikäs joten joissain malleissa nätti aluspaita voi olla se asun juju.
Korkokengillä saa myös mittasuhteita soviteltua.
Terveisin toinen osa- aika omppu. :)