Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperon äidin oudot vaivat...

23.03.2006 |

Kysyn nyt täältäkin mikä kumma minua voisi vaivata. Reilun kuukauden kestänyt päänsärky, ei mitenkään kova mutta sellainen taka-alalla koko aika humiseva. Yleensä mun päätä ei särje juuri koskaan. Suussa on kamala metallin maku koko ajan ja se tuntuu vaan voimistuvan. Tämä maku on jo tosi häiritsevä. Välillä koko ylä kroppa menee ihan voimattomaksi, tulee ihan karmee olo. Mä ulkoiken ja lenkkeilen jne. ja hampaat ja ikenetkin on kunnossa. En kehtaa mennä lääkäriin kun pelkään että mut leimataan luulotautiseksi ja käsketään ulkoilla ja nukkua ja jumpata hartioita...

Apua, neuvoja kiitos.

/omppu

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kokemusta samanlaisista oireista, mutta mene ehdottomasti käymään lääkärissä. Jotenkin nuo oireet kuulostavat joltain neurologiselta jutulta...eli kannattaa varmaankin mennä aika pian. Ja oli mitä tahansa, saathan ainakin mielenrauhan.

Vierailija
2/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lääkärissäkäyntiä. Nuo oireet kuulostavat kyllä ihan aiheellisilta käynnin syyksi. Perusverikokeita ja neurologista testausta. Käytätkö joitakin lääkkeitä?

Mieleen tulee lähinnä puutostilat, lääkkeiden sivuvaikutukset, migreeni ja muut neurologiset oireet. Joka tapauksessa pitää tutkia. Eikä sinua taatusti hulluna pidetä!

Terkuin yksi terveydenhuollon työntekijä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen ihan sellainenkin yksinkertainen juttu, että syötkö ja juotko varmasti tarpeeksi? Minusta tuollaisia oireita voi tulla sekä nestehukasta että siitä, jos ei ole syönyt kunnolla. Mutta lääkärissä kannattaa kyllä käydä, tutkivat sitten onko kaikki kunnossa, ei kannata pelätä leimaamista tms. Heidän työ on tutkia silloin kun ihmisellä on oireita!

Vierailija
4/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mitata ainakin se ihan ensin.

Vierailija
5/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä sellainen kokemus takana, että olisi ehkä yhdeltä vakavalta sairaudelta, joka pahimmillaan saattaa aiheuttaa hengen vievän kohtauksen (ja melkein veikin hengen) välttyä, jos heti päänsärkyoireiden ym. pitkityttyä olisi hakeuduttu hoitoon. Nyt se ko. sairaus vaikuttaa hyvin paljon meidän koko perheen sekä muidenkin ihmisten arkeen ja elämään.

Ei kannata jäädä nenää kaivelemaan.

- Tiina -

Vierailija
6/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli raskaana ollessa KAMALA metallin maku suussa (oireena ilmeisti aika yleinenkin). Pääkipua ei, mutta voisiko olla mahdollista,että olet raskaana kenties??Käy kuitenkin lääkkärillä varmuuden vuoksi.

Vierailija
7/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadi saada kokeita otettavaksi

itselläni oli aivan samanlaisia oireita vuosi sitten. lisäksi alakuloisuutta, käsien-jalkojen puutumista....

tulokseksi tuli masennus. ensin ajattelin että höpö höpö... mutta oireet hävisivät samantien kun kävin lääkärissä, hän aloitti minulle lääkkeet...tai no itsehän mä ne aloitin :) kävin kesän ajan terapeutilla ja sen jälkeen muutan kerran lääkärin luona kontrollissa. nyt olen lopettelemassa mielialalääkitystä

en tee siis diagnoosia koska siihen ei ole pätevyyttä!! kerron vain oman tarinani :)

Vierailija
8/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koekmusta löytyy meinaan suvusta ja omasta kokemuksesta!