Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme niissä i-laitteissa on niin hienoa?

Vierailija
07.04.2017 |

Vanhat puhelimet pitää rikkomalla rikkoa että saa uuden iphonen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nykylapset on tyhmiä ja ahneita. Ei hajoaisi puhelimet niin herkästi jos joutuisi itse ostamaan. Mutta kun vanhemmat maksaa niin voi surutta rikkoa. Ja tottakai sen pitää olla kallein iPhone ettei vaan joku luule että on köyhä. Sehän ois noloo.

Vierailija
2/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siis puhtaasti statussymbolista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän huono käytettävyys ja ikivanha käyttöliittymä. Mutta kun se omenalogo.

Vierailija
4/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno muotoilu, helppokäyttöisyys ja toimivuus. Mutta nämähän on makuasioita. Minä pidän Applen tuotteista ja muut vihatkoot niitä ihan rauhassa.

Lasten suhteen vanhemmat päättävät, mitä lapsille ostetaan. Mikä kasvattaja se sellainen on, mikä antaa vallan lapsilleen tai lähtee kilpavarusteluun muiden vanhempien kanssa?

Vierailija
5/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone kirjoitti:

Hieno muotoilu, helppokäyttöisyys ja toimivuus. Mutta nämähän on makuasioita. Minä pidän Applen tuotteista ja muut vihatkoot niitä ihan rauhassa.

Lasten suhteen vanhemmat päättävät, mitä lapsille ostetaan. Mikä kasvattaja se sellainen on, mikä antaa vallan lapsilleen tai lähtee kilpavarusteluun muiden vanhempien kanssa?

Toimiiko hyvin laskettelurinteessä tai aurinkorannalla tai kenties Suomen vähälumisessa, mutta sateisessa kesässä?

Vierailija
6/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän Applen tuotteista ja niiden käyttöliittymästä, mutta onhan ne ihan törkeän kalliita... Mutta kyllä niissä huomaa, että kyllä sitä rahalleen saa vastinettakin. PC läppärit kulutin jo parissa vuodessa loppuun ja ne hidastuivat tosi tosi paljon, mutta Macbookin kanssa pärjäsin hyvin neljä vuotta eikä se hidastunut kuin ehkä vähän. Lisäksi sen jälleenmyyntiarvo oli ilahduttavan hyvä. Ei kukaan vanhasta PC-romusta mitään maksa, mutta tuosta sain vielä useamman satasen vuosienkin jälkeen.

Siinä tosin en nää mitään järkeä, että lapsille ostetaan uusimmat iPhonit ja muut. Pärjäävät ihan hyvin halvemmallakin (hajottavat ne kuitenkin).

Vierailija
7/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iPhone kirjoitti:

Toimiiko hyvin laskettelurinteessä tai aurinkorannalla tai kenties Suomen vähälumisessa, mutta sateisessa kesässä?

En ole se, jolta kysyit, mutta oman kokemukseni mukaan iPhone 4S toimi kyllä joka tilanteessa. Edes pakkasessa se ei hyytynyt.

Vierailija
8/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iPhone kirjoitti:

En ole hän jolta kysyt mutta joo, minulla on kyllä toiminut.

Vierailija
9/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä merkki maksaa,puhelin itsessään on huonompi kuin androidit

Vierailija
10/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iPhone kirjoitti:

Kyllä, mitään ongelmia ei ole koskaan ollut. Ei myöskään veneillessä eikä syksyisessä tyrskytaimenen kalastuksessa.

Vierailija
11/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

iPhone kirjoitti:

En ole hän jolta kysyt mutta joo, minulla on kyllä toiminut.

Enkä minä, mutta tuota noin... laskettelurinteessä tapaan lasketella, en räpeltää puhelinta. Aurinkorannalla uin, luen kirjaa tai keskustelen seuralaisteni kanssa ihan livenä. Suomen kesässä on kyllä tullut ihan puhelinta käytettyä, mutta mitään ongelmia en ole havainnut. Millaisia ongelmia siinä pitäisi olla?

Vierailija
12/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oneplus 3 on parempi ja maksaa vaan 400.

Vierailija
13/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelkkä merkki maksaa,puhelin itsessään on huonompi kuin androidit

Miltä osin?

Vierailija
14/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oneplus 3 on parempi ja maksaa vaan 400.

Millä tapaa parempi?

Vierailija
15/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo pitkään ollut käytössä vain iLeluja, ja olen suhtautunut niihin vähän vähätellen, ajatellen että onhan nämä ihan ok, mutta tuskin sen kummempia kuin muutkaan vastaavat. On siis padeja, phoneja, mac, joku podkin on ollut.

Nyt sitten iskivät kouraan Samsungin töissä vanhan näppäinpuhelimen sijaan. Ristus on siinäkin värkki. Työläs ja kaiken kaikkiaan epälooginen iOSiin tottuneelle. Jo se, että laitteen saa auki on varsinainen toimitus. Paina napista, sipaise oikealle, näpyttele koodi ja vielä ok.

En kyllä enää vähättele i-laitteitamme ollenkaan.

Vierailija
16/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne nyt vaan ON i-hania!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi