Kun suhteessa on eri säännöt miehelle ja naiselle
Onko muilla sellaista että parisuhteessa on eri säännöt naiselle ja miehelle? Esim.miehellä on 200 naista fb-kavereina ja minulla yhteensä 74 kaveria siellä, hän saa tykätä kenen kuvista hyvänsä mutta jos minä joskus kommentoin jotain tykkäyksistä, minut leimataan mustikseksi hulluksi. Mies saa käydä baareissa ja viipyä vakuka seuraavaan päivään, minun pitää vaan tämä kestää koska muuten olen nalkuttaja, mutta jos minä tekisin näin, ei tosiaan ois ok.Näitä esimerkkejä ois pilvin pimein :(
Kommentit (28)
ihan itse siinä suhteessa olet? palkitset tuollaista miestä olemalla hänen kanssaan (muunkilaisia miehiä on).
Juokse pakoon, tuollaiset miehet pahenevat vuosi vuodelta. Nainen on heille vain käyttöesine.
Kuulostaa huolestuttavalta. Suosittelen että lähdet lätkimään ja etsit jonkun joka kohtelee sinua samanvertaisenaan.
Naisena olen kahlittu kotiin ja lapsiin. Mies voi mielestään mennä milloin haluaa minne haluaa. Edes sanomatta lähtevänsä. Tekisimpä samoin pääsisin hengestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toimisitte tilanteessa, jossa toinen osapuoli on menevä ja omaa useita vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, viettäen näiden kanssa vapaa-aikaa myös kahdestaan ja sallisi saman tietysti kumppanilleen. Mutta sitten taas kumppani on kotonaviihtyvää sorttia, ei ole toista sukupuolta olevia kavereita eikä sellaisia haluakaan, eikä haluaisi toisenkaan osapuolen bilettävän tai pitävän väärää sukupuolta olevia kavereita?
Auts , mikä on väärä sukupuoli?
Sinä olet toinen kontrollifriikki, sopisit tuon AP:n miehelle. Eikö tässä juuri ole ollut esillä, että parisuhteessa (hyvässä sellaisesssa siis) ei ole sääntökirjaa ja lakeja kummallekaan. Sinulla ei ole oikeutta määrätä toista kotonaeläjäksi ja et voi määrätä, keitä hänen ystävänsä ovat tai saako tavata heitä.
Uskollisuutta saa ja pitää vaatia, mutta eihän sinunkaan kumppanisi iltariennot ole kimppaseksiä (vaikka näin näytät mustasukkaisessa mielessäsi kuvittelevan)? Jos olette liian erilaisia, erotkaa. Raskasta, jos aiot samasta asiasta naputtaa seuraavat 50 vuotta.
Et tainnut ymmärtää lukemaasi.
Ymmärsin ihan oikein: myös tämän kommentin kirjoittaja haluaa määrätä mitä puoliso saa tehdä/kuinka pitää elää / mikä on sallittua käytöstä: " - - kumppani on kotonaviihtyvää sorttia, ei ole toista sukupuolta olevia kavereita eikä sellaisia haluakaan, eikä haluaisi toisenkaan osapuolen bilettävän tai pitävän väärää sukupuolta olevia kavereita".
Niin, siis minä olen tässä se menevä osapuoli ja mieheni se kotona viihtyvä, ei toisinpäin. Mutta pakko sanoa, että jos kuvittelen että osoittaisit miehelleni viestin jossa kehotat häntä eroamaan minusta siksi koska häntä häiritsee minun miespuoliset ystäväni ja viikonloppumenoni, niin saattaisin kyllä älähtää. Koska vaikka minua ärsyttää se, että mieheni ei pidä menemisistäni tai ajanvietostani miespuolisten ystävieni kanssa, olisin tyrmistynyt jos hän minut tämän takia jättäisi.
Ok, oletin sinun olevan koti-ihminen ja puolisosi menevä.
Siitä huolimatta: - - "eikä haluaisi toisenkaan osapuolen bilettävän tai pitävän väärää sukupuolta olevia kavereita?" .... tällä tyypillä ei ole oikeutta pakottaa toista istumaan kotona kansaan ja luopumaan ystävistään.
Ihan vapaasti saat minun puolestani kuunnella nalkutusta seuraavat 50 vuotta puolisoltasi (ihan näistä sinun omista sanoistasi) : " eikä haluaisi toisenkaan osapuolen bilettävän tai pitävän väärää sukupuolta olevia kavereita."
Mihin miehesi edes tarvitsee 200 fb kaveria, kun hänellä on sinut?
Kysyppä tuota häneltä.
On ollut muutama tuollainen nuorempana. Eksiä ovat :)