Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Pirkka-lehti ei enää tule?

Vierailija
07.04.2017 |

Pirkka-lehden jakelu 2017

Pirkka-lehti jaetaan Plussa-asiakastalouksiin, joiden keskimääräiset ostot K-ryhmän kaupoista ylittävät 250€ kuukaudessa, viimeisten 12 kk ajalta laskettuna.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt miksi lehteä ei enää tule.

Olen siis arvoton Keskon asiakas.

😰Ikäni olen lukenut Pirkka-lehteä.

Saakohan tuosta kortista jotain palautusta? Kai se aikanaan jotain maksoi tuo jäsenyys?

En enää haluakaan asioida kun ne Telian myyjät hyökkäävät päälle jo sisääntulossa, ainakin Hml:n Tiiriössä.

Vierailija
2/7 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meille taas tulee kaksin kappalein, kun mulla ja miehellä on omat Plussa-kortit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa kortti taisi maksaa 8e, siis vastauksena ylemmäs. En tajua miksi jakaa mainoslehteä talouteen jos sen eteen ei haluta tehdä mitään, eli tässä tapauksessa käyttää k-kauppaa. :D Ei se lehdenkään painaminen ilmaista ole. 

Vierailija
4/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen miksi Prikka-lehteä ei enää tule. Saan kuitenkin bonuksia ja viimeksi käytin 5 euron bonuksen ruokaostoksiin. Jos olisin tajunnut, niin sillä 1000 pisteellä olisin voinut tilata Pirkka lehden vuodeksi. Nyt olen ilmoittanut Keskolle, että kun seuraavan kerran taas tulee 1000 pistettä täyteen, niin se käytetään Pirkka lehden tilaukseen. Lehden saaminen ei siis ole automaattinen juttu, vaan sinun on sovittava Pirkka lehden tilaamisesta kotiin ja maksusta bonuspisteillä.     

Vierailija
5/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehden pystyy lukemaan netissä ilmaiseksi.

Vierailija
6/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi suoraan kertoa, kun täälä sensuroidaan, mutta tähän liittyy unelma!

Vierailija
7/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ettei tule. Lehti, joka jo pelkällä läsnäolollaan aiheuttaa äärimmäisen voimakasta ahdistusta ja myötähäpeää. Niksipirkka oli joskus 20 vuotta sitten suurta hupia, mutta samat sukkahousut kiertää siinäkin vuodesta toiseen...