Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

k-marketeissa juuri hinnat nousseet!

asiakas
07.04.2017 |

Kävin kauklahden k-marketissa ja huomasin merkittävän hintojen nousun lähes joka tuotteessa. Noin 15%.
Kysyin kassalla onko hinnat nousseet. Kassa nikotteli ja myönsi että kaikkien k-markettien kaikki tuotteet nousseet kuun alussa. Miksi tästä ei ole kirjoituksia mediassa koska hinnat todella paljon nousseet. Törkeää!! En käy enää. Lidliin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä oli latvahintojen laita?

Vierailija
2/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-marketeissa kans

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne espoolaisille kallita.

Vierailija
4/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hinnat on nousseet myös Vantaalla.

Vierailija
5/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan köyhästä tuntuu

Vierailija
6/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten Vantaan kuntavaaliehdokkaana sain puoluetukea 1875€, joten nämä hintakorotukset eivät ihan heti meidän taloudessa tunnu. Olisitte tekin lähteneet ehdokkaiksi. Puoluetuki maksetaan jokaiselle ehdokkaana olevalle ja se on kaiken lisäksi vieläpä verotonta tuloa, joka ei edes vaikuta Kelan maksamiin tukiin.

Vierailija
7/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla Päivillä sai joitakin ruoka-aineita kohtuu hintaan. Mutta hamstrata pitää nyt sitten kevääseen.

Vierailija
8/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut saman ja nimenomaan K-Marketeissa. Etenkin näissä pikkupaikoissa jotka ovat ennen olleet Valintatalo tai Siwa.

Ihan esimerkki entisestä Siwasta, hintoja tuli seurattua joo vuosien ajan kun työpaikan vieressä ja joka päivä sieltä jotain hain..

Ne sellaset salaatit maksoi ennen 4,99e/kpl. Nyt on 5,35e/kpl. Karkkien hinta nousi iham järkysti myös kun muuttui K-Marketiksi. Samoin jotkut valmisruuat joita EN SIIS ITSE KOSKAAN syönyt mutta pieni kauppa niin hinnat tuli huomattua.

Vierailija
9/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan aina 20 eurolla. Hinnankorotukset eivät minua silloin koske...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi