Poliisille : SE ON SAMA KATUOSUUS TISMALLEEN KUIN 2010 pommeissa Ruotsissa!
Ja alkupäässä on Olof Palmen ja Drottningsgatanin kulmassa STARBUCKSIN PÄÄTALO!
Elikkä äijä veti 5 korttelia samaa rwittiä kuin jossa 2010 pommit!!! Ja päättyi tuohon Waynes Coffeen eteen ajamaan tavarataloon sisään! https://en.m.wikipedia.org/wiki/2010_Stockholm_bombings
Kommentit (18)
Minkä takia ne vetävät aina nuo 5 korttelia Kuningattarenkatua??? https://en.m.wikipedia.org/wiki/2010_Stockholm_bombings
Onko tuo Starbucksin päätalo se pesäke?????
Minä olin siellä viimeksi, kun pommi räjähti. Mikä on todennäköisyys, että olet siellä turistina 7 vuoden välein juuri tietyllä sekunnilla? Ja että olet yksi tuhannesta paikalle osuneesta kuolleesta?
Googletkaa Starbucks attacks ihmiset! Joka puolella samaa!
Starbuck's on yhdysvaltalaisuuden symboli, mikä voi vaikuttaa. Toki yksittäiset kahvilat ovat yleensä noin muutenkin suosittuja, joten ei välttämättä (syystä tai toisesta) ole sattumaa.
Nykyisin kannattaa katsella ympärilleen, eikä tuijottaa kännykästä somea kävellessään. Saattaa säilyä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Starbuck's on yhdysvaltalaisuuden symboli, mikä voi vaikuttaa. Toki yksittäiset kahvilat ovat yleensä noin muutenkin suosittuja, joten ei välttämättä (syystä tai toisesta) ole sattumaa.
Starbucks on juutalaisomisteinen ja samoin Uber autoketju jolla autoiskuja on tehty paljon! Ettei ne itse näitä juuri näin tehtaile? Tuokin paikka on symbolinen Olof Palme oli sos demu ja Kuningattarenkatua pitkin kruisailtiin kuin olisi valta. Ellei sitten kuningattaren iskän takia..?
Myös Brysselin kentällä juuri Starbucksin edessä! Ja rebublikaani mormoneja oli jo kolmannen iskun survivalisti sankareina sitten lehdessä. Oltu jo Bostonissa ja Pariisissa ja nyt Brysselissä Starbucksin edessä selviytymässä! Ei mene täällä läpi kyllä enää nämä sattumat.
Brysselissä tässä on Starbucks - alempana kuva lentokentän iskupaikoista : http://www.dailymail.co.uk/news/article-3507820/Seconds-death-Chilling-…
¡¡¡¡¡¡VÄLTTÄKÄÄ STAR BUCKSIA JOS HALUATTE SÄILYÄ HENGISSÄ!!!!!
Pelko pois kirjoitti:
Minä olin siellä viimeksi, kun pommi räjähti. Mikä on todennäköisyys, että olet siellä turistina 7 vuoden välein juuri tietyllä sekunnilla? Ja että olet yksi tuhannesta paikalle osuneesta kuolleesta?
Joo ne pari mormonia ainakin sattuivat olemaan sekunnilleen jopa eri maissa kuten ensin Bostonin pommituksessa, Sitten sattuivat Pariisiin ja vielä ehtiväisinä miehinä Brysselinkin iskuihin. Että kyllä sitä ehtii hyvin, näköjään.
Tai sitten Starbucks vain sijaitsee pääkaupunkien keskeisimmillä paikoilla.
Googletkaa myös nuo Uber auto iskut! Sama homma! Jopa niin että Uberillä vedetty sisää Starbucksiin elikkä silloin täytyy olla sisäpiirin homma eikä mikään " yhdysvaltojen vastainen". joksi se vaan naamioidaan.
Kuskiksi ajamaan palkataan joku köyhä arabi.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Starbucks vain sijaitsee pääkaupunkien keskeisimmillä paikoilla.
Noo googlea ja opi ettei siitä ole kysymys todellakaan. Starbucks attacks hakuun. Niissä on tuota iskuteatteria enemmänkin sekä Uber autoilla tehtynä!
Suora lähetys Tukholman keskustasta:
Jep, haiskahtaa minustakin ihan vaan sisäpiirin suunnitelmalliselta terrorilta. Sisäpiiri, joka ei luultavasti ole edes vain USA mutta joka tässä tapauksessa käyttää tätä Amerikka-konseptia brändeineen. ISISkin ja Osama Bin Laden aiemmin on suoraan kytköksissä jenkkijohtajiin(niihin todellisiin) eli koko maailman rikkaimpiin ihmisiin. Nämä vanhat pankkisuvut säätelee vivuista mitä suuren skaalan politiikassa ja sodassa käy. Näitä sukuja et löydä Forbesin listalta vaikka he ovat ne oikeasti rikkaat tyypit. Kuulostaa vähän hullulta mutta totuus voi joskus olla tarua ihmeellisempää.
Kummasti näissä on aivana aina tuo Starbucks ihan tuntumassa , hyvin outoa. Nimenomaan vielä ajettu autoilla sisään jopa niihin kahviloihin.