Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meilläpäin ei ole virpomisperinnettä, silti yksi tuttavaperhe tuo mukelonsa joka vuosi virpomaan.

Vierailija
07.04.2017 |

Ajavat autolla ympäri kaupunkia kaikkien vähänkin tuttujen luona. Ja joka vuosi tää tulee yllärinä, en vieläkään muista mikä päivä se on saati mitää munia varattuna. Olen sitten antanut 50cnt per naama, mahtavat olla pettyneitä ..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajavat autolla ympäri kaupunkia kaikkien vähänkin tuttujen luona. Ja joka vuosi tää tulee yllärinä, en vieläkään muista mikä päivä se on saati mitää munia varattuna. Olen sitten antanut 50cnt per naama, mahtavat olla pettyneitä ..

Asutteko porissa?

Vierailija
2/4 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nyt: ensi pyhänä se rimpauttaa taas teidänkin ovikelloa. Älä avaa! Minä en ole avannut moneen vuoteen, koska en hyväksy tuota noidiksi pukeutumista. Sillä ei nimittäin ole mitään tekemistä virpomisperinteen kanssa. Virpominen sinänsä on ihan ok, jos on ortodoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt olko julmia. Olen itse trulliperinnealueelta ja asun virpomisaluuella, ja haluan, että lapsen tuntevat myös oman perinteeni, eli trullit.

Vierailija
4/4 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kauheaa ilahduttaa lapsia. Parempi palstailla täällä ja valittaa tai pyöriä vaikka facessa ja syödä masennuslääkkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän