Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verkostomarkkinointi tuhoaa ystävyyden?

Vierailija
07.04.2017 |

Onko muilla tullut ongelmaksi kaveri, joka on hurahtanut verkostohuijauk_siis_markkinointiin? Itselläni on jopa kolme tällaista kaveria. Rasittavaa. Joka halvatun kerta, kun nämä ihmiset tapaan, ottavat he asiakseen tuputtaa ylihintaista keskivertokamaa, jota kuitenkin mainostavat maailmankaikkeuden parhaimpana. Joskus tein virheen ja tilasin kohteliaisuudesta jotain ja nyt etenkin yksi kaveri olettaa, että tilaan aina vaan lisää ja lisää. Toiselle kaverille sanoin suoraan, ettei mua kauheasti kiinnosta, mutta hän selvästi loukkaantui. Ei varsinaisesti enää suoraan minulle mitään kauppaa, mutta joka kerta tavatessamme muistaa mainita, kuinka mie-let-tö-män hienoa elämänsä on - kiitos Tuotteen. Ei ole ollut yhtään kipeänäkään - kiitos tuotteen. Aivan kaikki siis laitetaan hienon tuotteen piikkiin. Tapaamisemme on kuin tv- mainosta, joka jatkuu ja jatkuu.

Kolmas kaveri ottaa yhteyttä muutaman kuukauden välein ja tekee sen tähän tyyliin: "Heeiii, kauhee ikävä, ois ihana nähdä! Voisinko tulla kylään? Olis ihana jutella... ai kiva, mä tuun! Niin ja sit samalla mä voin kertoa mun bisneksistä, sun on PAKKO kuulla"...Niin ja muusta ei sitten tapaamisella puhutakaan. Tekee kaikkensa, että saisi minusta uuden jälleenmyyjän. Näitä verkostohuijauksia on kyseisellä kaverilla ollut ainakin kolme ja jokainen ollut aina se autuaaksi tekevä.

Tulee olo, etten ole enää kaveri vaan pelkkä potentiaalinen asiakas.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän