Vieläkö äänestät vihreitä?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
En äänestäisi vaikka aseella uhattaisiin minua, koiraani tai perhettäni. Niin tyhmää, sairasta ja veemäistä sakkia, että tappaisin ne kaikki jos voisin. Ja tarkoitan tätä. Mä vihaan vihreitä eniten koko maailmassa.
Kannattaisi varmaan käydä juttelemassa asiasta jonkun ammattilaisen kanssa.
En enää. Petyin vihreisiin 1990-luvulla niin pahasti. Nykyään ovat vielä enemmän hunningolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En äänestäisi vaikka aseella uhattaisiin minua, koiraani tai perhettäni. Niin tyhmää, sairasta ja veemäistä sakkia, että tappaisin ne kaikki jos voisin. Ja tarkoitan tätä. Mä vihaan vihreitä eniten koko maailmassa.
Kannattaisi varmaan käydä juttelemassa asiasta jonkun ammattilaisen kanssa.
Vaikka jonkun yltiöhumanisti-viherpiipertäjän kanssa esim. Olisi sellaista shokkihoitoa!
Vihreät...muka ympäristön puolella. Samaan syssyyn yrittävät haalia kylmään pohjolaan maailman liikalisääntyjiä energiaa kuluttamaan. Tekopyhää ja kaksinaamaista hyi hitto.
Emmä nyt ehkä tällä kertaa. Joskus oon äänestänyt, mutta yleensä äänestän vasemmistoliittoa.
Jos tuntuu, että haluaa ampua jalkaansa niin voisi ajatella äänestää vihreitä.
Mutta ampukaa kuitenkin jalkaanne ihan muiden suomalaisten takia.
Kyllä äänestän. Vihreät on pienituloisten, tasa-arvon ja ihmisoikeuksien puolella
Mikä kysymys tällainenkin on, kaikki saa äänestää ketä haluaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä äänestän. Vihreät on pienituloisten, tasa-arvon ja ihmisoikeuksien puolella
Vihreät keksii jatkuvasti pienipalkkaisen kukkarolle käyviä typeryyksiä. Näin on ollut jo vuosikymmeniä.
love love more love
well come friends
t. Love guru Viltsu Rakkauden Puolue Vihreistä <3
Mun on pakko :/
t: Viltsu