Miksi jomman kumman seksihalut vähenevät pitkässä suhteessa?
Jopa siinä määrin, että masturboi useammin kuin harrastaa seksiä puolison kanssa?
Kommentit (8)
Ihme yleistystä. Olen ollut saman kumppanin kanssa yli 6 vuotta ja naidaan edelleen kun kanit. Kaikki mahdollisuudet käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Ihme yleistystä. Olen ollut saman kumppanin kanssa yli 6 vuotta ja naidaan edelleen kun kanit. Kaikki mahdollisuudet käytetään.
6 vuotta ei vielä ole pitkä suhde. Katsotaan 10 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, sen lisäksi tuli myös mieleen että tajuaako ihmiset edes ettei tollasessa tilanteessa kyse ole aina pelkästään parisuhteesta? Kun suhde on pitkä, se tarkoittaa myös sitä että ikää tulee lisää ja eteen tulee kaikenlaisia asioita, myös niitä vaikeita juttuja. Eli oli se sitten masennus tai paha tilanne rahan kanssa, niin ei silloin ole aina seksi ensimmäisenä mielessä. Laajentakaa näkökulmaa.
Ei irtosuhteita harrastaessa törmää tuollaisiin tilanteisiin toisen kanssa. Nuo haasteet kuuluvat parin omiin henkilökohtaisiin elämiin eikä ne ole liitettävistä siis suoraan parisuhteeseen.
Sexpon tutkimuksen mukaan seksin huono laatu vähentää halukkuutta seksiin pitkässä suhteessa eli käytännössä olet niin paska pano, että edes henkilö, joka sinua rakastaa, ei pysty harrastamaan seksiä kanssasi. Tietysti seksihaluihin vaikuttaa myös elmäntilanne esim. pienet lapset, stressi tms.
Vierailija kirjoitti:
Sexpon tutkimuksen mukaan seksin huono laatu vähentää halukkuutta seksiin pitkässä suhteessa eli käytännössä olet niin paska pano, että edes henkilö, joka sinua rakastaa, ei pysty harrastamaan seksiä kanssasi. Tietysti seksihaluihin vaikuttaa myös elmäntilanne esim. pienet lapset, stressi tms.
Missä on sanottu, että pitkässä suhteessa jos ollaan niin henkilö rakastaa?
Up