Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kiinteistä kovalle?

23.03.2006 |

Ollaan maisteltu perunaa nyt 5 päivää ja poikamme ei ole viikkoon kakannut. Pöräyttelee kyllä lähes kokoajan ja todella pahanhajuisia pöräyksiä ja kakkaamattomuus ei häntä häiritse. Ei siis ole kitinää lainkaan. Annoin eilen luumua, mutta ei ainakaan vielä ole tehonnut. Onko muilla mennyt maha kovaksi aloitettua kiinteät? Kuinka pitkäksi aikaa ja onko se kakka sitten vain tullut itsekseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kesti muutama viikko ennenkuin vatsa alkoi toimia kunnolla. Annoin välillä apteekin mallasuutetta. Sillä sai kakan tulemaan. Suosittelen kokeilemaan. Kyllä se siitä tasoittuu!

T. äippä ja poika 5kk

Vierailija
2/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muille ole kiinteät kovettaneet masua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on meilläkin kiinteät kovettaneet pienen masua...

Nyt ollaan jo kohta 2kk syöty kiinteitä, että enää ei ole ongelmia sen suhteen. Mutta alussa meni pari viikkoa, ennenkuin maha alkoi toimia kunnolla. Annoin luumua aina syömisen yhteydessä, siis jokaisen kiinteän mukana. Se kai auttoi. Sit toinen on tuo aikaisemmin mainittu mallasuute, sitä saa apteekista.

Jos pieni ei itse kitise tai muuten oireile kakkaamattomuuteen, niin nou hätä! :) Kyllä se pienen oma elimistö hoitaa asian. Toki voi noilla luumulla jne. auttaa asiaa, mutta en ehkä itse olisi huolissani jos lapsi itse ok. Neuvolastakin joskus muistaakseni sanottu, että vauvalla parikin viikkoa on ihan ok kakkausväli vielä :)

Mutta katso ja seuraa tilannetta. Toimi sitten vaistosi mukaan! :)

Nasu

Vierailija
4/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en sitten antanut kuin luumua tänään. Voinko kuitenkin antaa perunaa ja alkaa vaikka porkkanaa kokeilemaan vaikka kakkaa ei ole viikkon tullut? Ja sitten illemmalla vaikka lisäksi luumua?

Onneksi ei poikaa kakkaamattomuus haittaa. Pumpat ovat kyllä kamalan hajuisia. =)