Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe ei usko silmiään ja rv testit näyttää negaa:

Yksinäinen susi
07.04.2017 |

Olen rv 28+ ja välini perheeseen jokseenkin tulehtuneet. Raskaustestini näytti negatiivista
Ja vatsa näytyää valtavalta. Mitä tekisit tilanteessa? Olen aivan yksin ja ilman tukea,, mieheni lähti livohkaan kun sai siemenet sisään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin lääkäriin, koska voi olla, että raskauden sijasta sulla onkin esim maksasyöpä tai vastaava.

Vierailija
2/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten tiedät olevasi raskaana ja viikotkin? Raskausoireiden kirjo on laaja ja jokainen oire voi olla merkki jostain ihan muusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä, olet raskaana rv28+ ja raskaustesti näyttää negaa? Milloin tehtynä, nytkö? Joku tossa nyt ei oikein täsmää...

Vierailija
4/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt neuvolassa? Eikö testi ole missään vaiheessa näyttänyt plussaa?

Mun kaverillani maha turposi kuin olisi raskaana, kyseessä oli syöpäkasvain kohdussa.

Vierailija
5/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha...

Vierailija
6/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta kajahtaa :D

Vierailija
7/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos testit näyttää negaa ja lääkärissä et ole käynnyt, niin nyt olisi kyllä aika mennä. Oletko mahdollisesti tosi nuori, asutko perheesi kanssa? Vatsan turpoaminen voi johtua vaikka keliakiasta tai jostain muusta suolisto sairaudesta.

Jos testit näyttää negaa, et ole raskaana. Mene juttelemaan lääkärin kanssa ja yritä saada välit kuntoon perheesi kanssa.

Vierailija
8/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on itseasiassa ihan mahdollista. Raskaushormonin eli HCG:n tuotanto vähenee rv 20 jälkeen. Ja on ihan mahdollista, ettei laimeasta virtsasta testi enää havaitse hormonia. Jos ette usko, googlatkaa itse. Itse opin tämän aikoinaan koulussa.

Vierailija
9/9 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on itseasiassa ihan mahdollista. Raskaushormonin eli HCG:n tuotanto vähenee rv 20 jälkeen. Ja on ihan mahdollista, ettei laimeasta virtsasta testi enää havaitse hormonia. Jos ette usko, googlatkaa itse. Itse opin tämän aikoinaan koulussa.

No eiköhän perhe uskoisi raskauden, jos se olisi neuvolassa todennettu. Kyllä tässä taitaa nyt olla kyse jostain henkisen puolen ongelmasta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi