Mistä voisi johtua hyvin pienet jalkaterät miehellä? Mies 176cm pitkä ja hänen jalkansa on n. 39
38-39.
Käyttää kyllä kokoa 40, koska sitä pienempiä ei ole miehille.
Mikä voi aiheuttaa pienijalkaisuutta?
Miehen isä 170cm pitkä ja hänen jalkansa 43.
Mieheni äidillä taas 38.
Kommentit (16)
Miehellä on myös pienet kädet.
Penis on kuitenkin 17cm. Eli eivät ole ainakaan tässä tapauksessa yhteydessä toisiinsa.
Ap
PErintotekijät.
Tunnen miehen, jonka kengänkoko on 37, ja hän todellakin käyttää sen kokoisia miesten kenkiä. Netistä löytyy, ja Jämsästä.
Minun mieheni on 175 cm pitkä ja hänellä jalkansa on 39-40.
Ei ainakaan pienestä munasta johdu.
Onko miehesi muutenkin siro?
On siro, mutta niin on isänsäkin.
Mutta isällä on kuitenkin jalka ihan keskivertoa.
Ap
Mitä väliä??? Mene töihin tai hanki joku harrastus!
Jaa-a, enpäs tiedä. Itse olen 157 cm pitkä ja hyvin sirorakenteinen. Äitini on jopa melko pitkä suomalaisnaiseksi, isä ehkä keskivertoa lyhyempi, mutta kumpikaan heistä ei ole siro. Mistähän mahtaisi johtua... enpäs tiedä, eikä sillä taida liiemmin olla väliä. Ei ehkä sinunkaan kannattaisi murehtia miehesi jalkojen kokoa.
Ei sitä tiedetä, mutta ei sillä ole yhtään mitään väliäkään.
Mitä väliä? Ainoa mikä itseäni ihmetyttää on ihmiset jotka jaksaa miettiä miksi jollakin on liian pienet tai isot jalat tai kädet, paljon luomia tai finnejä, paksut hiukset tai jotain. Tuollaisiin kysymyksiin on ihan helvetisti mahdollisia vastauksia, eikä AV:lta löydy yhtäkään niistä.
Eikö tuollaisilla pikkumiehillä sitten ole joku tuollainen jalka?
"Mistä voisi johtua"...no siitä, että sillä nyt vaan on pienet jalat.
Minä olen päälle 160 cm ja jalka on 38-39. Joillain tämänpituisilla on 36. Eli kolme numeroa eroa.
Miehelläsi on 39, normaali olisi kenties 42. Eli kolme numeroa eroa.
Valitettavasti tähän ei voi antaa tieteellisesti pätevää vastausta tietämättä minkälaiset jalat isän enon koiran kaiman anopilla on.
Pistänpä paremmaksi. Mieheni on 185 cm 90 kg, mutta käyttää 40 numeron kenkiä, jotka ovat juuri oikean kokoisia hänelle. Voi olla jonkun mielestä koomisen näköistä, mutta silloin on vika katsojan silmissä.
Perintötekijät.