Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni haluaa neljännen lapsen ja

Vierailija
06.04.2017 |

kokee, että meillä on nyt tosi helppo arki kun lapset isoja. Hänellä on kova vauvakuume. Minä pelkään ja en tiedä mitä tekisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäät?

Vierailija
2/7 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ettei rahat riitä, auto menisi vaihtoon ja asuntokin, jos lapsi ei olisi terve, ja sitä jos en vain jaksa niin isoa perhettä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä nyt on kova riita meillä jatkuvasti, arki ei ole enää tavallista, vaan aina tätä puhutaan. Ap

Vierailija
4/7 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tästä nyt on kova riita meillä jatkuvasti, arki ei ole enää tavallista, vaan aina tätä puhutaan. Ap

Suosittelisin, että menisitte keskustelemaan asiasta esim. parisuhdeterapeutin kanssa. Nyt kuulostaa siltä, että molemmat pitävät jääräpäisesti omasta kannastaan kiinni eikä edes kuule, mitä toinen sanoo. 

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, ettei lisää lapsia kannata tehdä jos talous ei sitä kestä, oma jaksaminen vanhempana on kyseenalaista ja vanhempien iän takia on jo isompi riski, ettei lapsi olekaan terve.

Vierailija
5/7 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta on v***sti liikaa!

Vierailija
6/7 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 lasta on v***sti liikaa!

Se on vanhemmista kiinni mikä on sopiva määrä. Joillekin yksikin on liikaa ja jotkut toiset tarjoavat turvallisen lapsuuden vaikka viidelle.

Vierailija
7/7 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ettei rahat riitä, auto menisi vaihtoon ja asuntokin, jos lapsi ei olisi terve, ja sitä jos en vain jaksa niin isoa perhettä. Ap

Sun ei tarvitse ellet sä  halua. Kerrot miehelle että sinä et jaksa neljättä lasta. Niin mä tekisin.Sä kuitenkin suurimman vastuun siitä  vauvasta kantaisit ja sitä hoitaisit, mies pääsis päiväksi  töihin lepäämään.