Mikä sulla on seuraavana kohteena kevätsiivouksessa?
Kommentit (23)
Ylimääräiset kamat lattioilta pois, huomenna tulee siivoojat.
Vatsan rapsuttaminen ja päiväunet.
Eteinen pitäis raivata. Talvivaatteet pesuun ja säilytykseen. Tulis taas tilaa ja avaruutta. Kun vaan sais aikaseksi.
Siirryn ajatustasolta toiminnantasolle eli imuri käteen.
Kevätverhot ja kynttiläkuppien järjestely.
Mammoilla menee aika palstalla notkumiseen.
Mitäs sää sitten teet hus siivoamaan eikä vetelehditä täällä notkumassa.
Pitänee ottaa spurtti ja repästä punaisten verhojen tilalle jotain keväisempää väriä. ;)
Ikkunoiden pesu ja vaatekaapin järjestely.
Olen ensi viikon lomalla, toivottavasti saan silloin jotain hyödyllistä aikaiseksi :)
Enkä palstaile kaiken aikaa.
Toivon myös lepääväni tämän ison väsymyksen pois. Kolme viikkoa sitten ollut kahden päivän vapaa. Välissä kaksi ykkösvapaata.
Hiustenlyhennys ja jalkahoito on varattuna 😄
Olen tehnyt jo kevätsiivouksen. Talvikamppeet ovat puhtaina vaatehuoneessa, kevätsisustus näkyy kodissa ja puhtaista ikkunoista saa paistaa läpi ihanasti kevätaurinko! Matot pääsivät lattialle pesulan kautta, ylimääräistä tavaraa myin nettikirppiksellä ja nyt voikin nauttia työn tuloksista. Silmä lepää.
Kalja on pölyistä ja se kaipaa kipeästi imurointia.
Parvekelasit ja parveke muutenkin. Odottelen hiukan lämpimämpää päivää. Toivottavasti ennen pääsiäistä.
Huomenna mattojen ja ikkunoiden pesu. Muutoin asuntoni on aina viimeisen päälle iskussaan, joten kevätsiivous on ihan perussiivous.
Sinkkuvelamgtowmies
Parvekelasit on ohjelmassa ja vissiin muutkin ikkunat pitää pestä, että sitten valo pääsee sisälle ilmiantamaan muita pölyisiä paikkoja.
Mä siivoan silloin on tarvis, en siksi että vuodenaika vaihtuu...
Talvivaatteet laitoin tänään säilöön. Seuraavaksi parveke. Jollain konstilla pitäisi yrittää hinkata lattialaudoista homepilkkuja pois :(
Autotallin romunurkkaukset... odotan motivaatiota... hmm... :))
Mä rakastan siivoamista. Yks paras tapa ladata akkuja. Lasi viiniä ja rätti heilumaan.
Taidan ottaa jouluverhot pois...