Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla rumuus johtanut masennukseen?

Vierailija
05.04.2017 |

Minusta se että nuorena kokee ja näkee että ei ole seksuaalisesti viehättävä on todella paha paikka. Halu koko elämään jotenkin mennyt. En tiedä kestänkö koko elämää ilman naisystävää :( elämä tuntuu todella turhalta ja tylsältä näin. Uskon että kaltaiseni tuntevat moni samoin ?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sä olet ihana ja hyvännäköinen oikeasti! Opettele rakastamaan itseäsi, olet ihana! muiskis muiskis pusu poskellesi!

Vierailija
2/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä rumat voi tavata potentiaalisia kumppaneita? Baarissa ei onnistu, koska heti tulee käsilaukusta, jos uskaltautuu puhumaan jollekin. Netissä taas viestittely loppuu siihen, kun toinen näkee kuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlaiset ajatukset. N20

4/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ihan samaa. Kaikista pahinta on se että tietää jo nuorena että pelit on pelattu naisten kanssa. Kaikista pahinta on se että siinä teini-iässä pääsi jonkun ihmeen tuurin kautta parin naisen kanssa lyhyisiin kokemuksiin mutta sitten kun kaljuus iski niin enää ei ole paluuta edes siihen. Kokemukset naisista ovat siis siinä loppuelämäksi ja niistä voi vaan haaveilla. Asia on masentunut pitkään ja mikäli (tai kun) tilanne tästä jatkuu uskon että tulen päättämään elämäni varmaan 10-vuoden sisällä. Odotan kuitenkin että veli on valmistunut opiskeluista ja vanhemmat tarpeeksi vanhoja ennen sitä.

Vierailija
5/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah mulle on sanottu että olen ruma jne mutta koko ajan miehet pyörii perässä, syy on siinä että pidän itsestän ja olen itsevarma, eikä mua haittaa jos joku ei pidä mun naamasta, onneksi mun ei tarvi itse sitä katsella hah. tykkää sinäkin itsestäsi, ja ota kaikki kehut vastaa mitä tulee

Vierailija
6/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Ajattelen ihan samaa. Kaikista pahinta on se että tietää jo nuorena että pelit on pelattu naisten kanssa. Kaikista pahinta on se että siinä teini-iässä pääsi jonkun ihmeen tuurin kautta parin naisen kanssa lyhyisiin kokemuksiin mutta sitten kun kaljuus iski niin enää ei ole paluuta edes siihen. Kokemukset naisista ovat siis siinä loppuelämäksi ja niistä voi vaan haaveilla. Asia on masentunut pitkään ja mikäli (tai kun) tilanne tästä jatkuu uskon että tulen päättämään elämäni varmaan 10-vuoden sisällä. Odotan kuitenkin että veli on valmistunut opiskeluista ja vanhemmat tarpeeksi vanhoja ennen sitä.

Moi. mulle tuli tosi paha mieli sun puolesta. Kyllä sä löydät naisen itsellesi. muista rakastaa itseäsikin

Vierailija
7/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah mulle on sanottu että olen ruma jne mutta koko ajan miehet pyörii perässä, syy on siinä että pidän itsestän ja olen itsevarma, eikä mua haittaa jos joku ei pidä mun naamasta, onneksi mun ei tarvi itse sitä katsella hah. tykkää sinäkin itsestäsi, ja ota kaikki kehut vastaa mitä tulee

Niin koska olet nainen. Vähemmän kauniskin nainen saa miehiä kun naisista on niin kova kysyntä. Tuskin edes olet niin ruma

Vierailija
8/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan se mielen haikeaksi. Aina jaksetaan jauhaa sitä, miten sisin ratkaisee ja blaablaablaa, mutta totuus on se, että meillä on vain yksi elämä, ja kyllä varmasti ihan jokainen haluaisi viettää sen tuntien itsensä edes joskus halutuksi ja viehättäväksi.

Vierailija
9/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuus ei ole kylläkään este naisten saamiselle. Kalju voi olla myös suosittu. Ja hyvännäköinen. Itsetunnosta kaikki kiinni. Ja aina voi kehittää ja löytää itsestä muita avuja. Ja pitääkin. Ei ulkonäöllä ole loppupeleissä mitään merkitystä. Fiksut pärjää aina.

Vierailija
10/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaan kauneus. Minua on sanottu kauniiksi mieheksi ja hyvännäköiseksi ja tiedostan tämän. Silti minulla ei ole koskaan ollut parisuhdetta vain satunnaisia panoja. Olen treenattu ja hyvin varustettu, mutta onneton rakkaudessa.

Vierailija
11/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ja kokemuksesta voin sanoa että kavereissani on muutama sellainen "ruma" mies. Hyvällä itsetunnolla ja ihanalla luonteella on kuitenkin kaikista eniten merkitystä ja jokainen näistä tuntemistani miehistä on näillä avuillaan löytänyt itselleen kumppanin ennemmin tai myöhemmin. Ei kannata masentua!

Kyllä naiset kiinnostuvat jos olet mukava, oma itsesi, puhdas jne..

Vierailija
12/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin koska olet nainen. Vähemmän kauniskin nainen saa miehiä kun naisista on niin kova kysyntä. Tuskin edes olet niin ruma

Pointti oli se, että keskityn itsessäni muuhun kuin ulkonäköön. vaikka välitän siitäkin.mua myös kiinnostaa ihmisessä muu kuin ulkonäkö, mua kiinnostaa miten sinä kohtelet toisia, millainen sun persoona on ja se synkkaako meillä. siitä tulee elämään sisältöä

Vierailija
13/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt omaa asennetta parantamaan. Yrittäkää välillä niitä vaatimattomamman näköisiä naisia, kusipäät ja ylpeät veivasitte heti /katoatte paikalta. Ei ulkonäkö ole kaikki kaikessa: hurmatkaa naisenne asenteellanne ja käytöksellänne. Opetelkaa sopivan itsevarma käytös (kyllä sitä voi myös osittain näytellä alkuun) yrittäkää hyväksyä ja rakastaa itseänne, olette hyviä tyyppejä ja aarteita jollekin , joka osaa syvemmin arvostaa asioita.

On myös naisia jotka arvottavat miehen luonteen ja käytöksen ja henkisen kypsyyden ensisijaisiksi asioiksi ulkonäön sijaan! Toki varmaan vaikeampi löytää mutta niitäkin on. Rumuus on haaste, se on totta; joudutte tekemään enemmän töitä kuin komeammat, jotta löytäisitte naisenne mutta sitten pitää vaan tunnustaa, että sitkeästi pitää jaksaa yrittää, silloin se oikea tyyppi juuri teidän elämään astuu mukaan, kiertoteitä tai oikopolkua ei ole. Yritystä, toistoja niitä tarvitaan. T yksi ikisinkku (10 v sinkkuna) ruma nainen, joka löysi elämänsä miehen

Vierailija
14/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljuus ei ole kylläkään este naisten saamiselle. Kalju voi olla myös suosittu. Ja hyvännäköinen. Itsetunnosta kaikki kiinni. Ja aina voi kehittää ja löytää itsestä muita avuja. Ja pitääkin. Ei ulkonäöllä ole loppupeleissä mitään merkitystä. Fiksut pärjää aina.

kalju on seksikäs! mun eksä oli kalju ja yksi ihastus on myös kalju. Persoona ratkaisee, ole ylpeästi oma itsesi olet hyvä

Vierailija
15/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla sellainen rumien deittipalvelu..jonne vain rumat voisivat laittaa deitti-ilmoituksensa.

Vierailija
16/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt omaa asennetta parantamaan. Yrittäkää välillä niitä vaatimattomamman näköisiä naisia, kusipäät ja ylpeät veivasitte heti /katoatte paikalta. Ei ulkonäkö ole kaikki kaikessa: hurmatkaa naisenne asenteellanne ja käytöksellänne. Opetelkaa sopivan itsevarma käytös (kyllä sitä voi myös osittain näytellä alkuun) yrittäkää hyväksyä ja rakastaa itseänne, olette hyviä tyyppejä ja aarteita jollekin , joka osaa syvemmin arvostaa asioita.

On myös naisia jotka arvottavat miehen luonteen ja käytöksen ja henkisen kypsyyden ensisijaisiksi asioiksi ulkonäön sijaan! Toki varmaan vaikeampi löytää mutta niitäkin on. Rumuus on haaste, se on totta; joudutte tekemään enemmän töitä kuin komeammat, jotta löytäisitte naisenne mutta sitten pitää vaan tunnustaa, että sitkeästi pitää jaksaa yrittää, silloin se oikea tyyppi juuri teidän elämään astuu mukaan, kiertoteitä tai oikopolkua ei ole. Yritystä, toistoja niitä tarvitaan. T yksi ikisinkku (10 v sinkkuna) ruma nainen, joka löysi elämänsä miehen

Jee! " every man has a woman who loves him"

Vierailija
17/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rumuus johti nuorena pahaan koulukiusaamiseen, vakavaan masennukseen ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Enää en murehdi ulkonäköäni niin paljon, mutta ahdistus ja jännittäminen vie usein ilon elämästä. Käyn terapiassa, ja minulla on mukava miesystävä. Kai tämä tästä...

N37

Vierailija
18/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla sellainen rumien deittipalvelu..jonne vain rumat voisivat laittaa deitti-ilmoituksensa.

TAvataanko siellä??? :)

Vierailija
19/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun masennukseni johtuu monesta asiasta, mutta ulkonäkö kyllä pahentaa sitä. Eniten minua harmittaa oma vartalo. Jostain syystä ruokavaliosta riippumatta näytän siltä kuin olisin raskaana kokoajan. Tuon asian tutkiminen vaatisi rahaa ja energiaa, mutta masentuneena vain ei jaksa, joten kierre on valmis. Sen lisäksi minulla on vinot etuhampaat ja huono iho. Kyllä se harmittaa jos ei pysty näyttämään omalta itseltään.

20/64 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on jos on kokonaisuudeltaankin kuin perseestä vedetyn näköinen. Hiukset kompensoisi muuta rumuutta jo jonkin verran (niin paljon että ennen sai naisten seuraa edes hyvin harvoin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä