Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto että ärsyttää kun ostajat eivät voi heti ilmottaa millon maksavat (huutis)....

Vierailija
23.03.2006 |

Alkaa kyrpimään tää odottelu, kun ei mitään kuulu ostajasta! Pitäis minun mieletsä edes ilmottaa jos ei pysty/ehdi maksamaan heti huutoaan! Kiva täällä sitten kytätä näiden vaatteiden kanssa että millon nyt pitää lähteä kiikuttamaan postilaatikkoon.... ARHG!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ihan hyvää hyvyyttäni eräälle ryhmälle tavaraa kun sain alennusta. Kaikki muut ovat lunastaneet ostoksensa ajoissa mutta yksi pyysi maksuaikaa (se ihan ok mutta olis voinu kysyä jo tilatessaan eikä vasta kun minä olin tavaran jo lunastanut omilla rahoilla) ja yksi ei oo ilmaantunut ryhmään lainkaan (perään olen soittanut kaksi kertaa ja auliisti lupasi tulla ja lunastaa tavarat mutta eipä vaan oo näkynyt). Nyt mulla on jäämässä käsiin reilun satasen arvosta tavaraa, jolla en tee yhtään mitään :P Palauttaa en voi koska tulin rustanneeksi tavaroiden pakkauksiin ko. ihmisen nimen mustalla tussilla (hölmö minä!). No, sen opin että vastaavaan en enää ryhdy vaan kerään rahat ensin ja sitten tilaan tavaran (tai voi olla etten enää tilaa kellekään mitään. Tilatkoot ihmiset ite tavaransa tai olkoot ilman!).

Vierailija
2/7 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohdesulkeutuu esim sunnuntaina, eikä ostajasta kuulu mitään, niin tiistaina laitan tälläisen viestin: Odottelen yhteydenottoasi silloinjasilloin sulkeutuneesta kohteesta. Jos et ole ottanut yhteyttä sunnuntai-iltaan mennessä, laitan kohteen uudelleen myyntiin ja laitan sinulle negatiivisen palautteen.

Mielestäni viikko on ihan maksimi aika odotella. Jos ostaja on luvannut maksaa, odotan maksua myös tuon seitsemän päivää, en pidempään ellei ole ilmoitellut jotain järkevää syytä!

Onneksi noita on tosi harvoin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos eri pankki laitan kopion kuitista.

Vierailija
4/7 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan ymmärrä miksi pitää huutaa jos ei ole selvästikään varaa maksaa... näiltäkin ihmisiltä joita nyt odottelen, olen saanut viestin tyyliin " maksan mahdollisimman pian" mutta rahoja ei ole vielä tullut... kyse ei ole suurista summista (molemmat alle 5¿postikuluineen) joten mikähän mättää.... jos ehtivät kuitenkin käydä koneella laittamassa viestin muuten...? pitää vissiin odotella huomisia lapsilisiä että voi niistä maksella sitten " suuret" huutis ostoksensa!! anteeksi, mutta tosiaan ärsyttää!

Vierailija
5/7 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni kaupat. Itseäkin ärsyttää jos joutuu pitkään odottelemaan sillä laitan kohteet aina myyntiin niin että päättyvät samaan aikaan ja haluan kaikki myydyt postittaa sitten kerralla kun meillä on pitkä matka postiin joten ei viitsi joka päivä ajella. Ja jos joku ei itten maksa niin saa niille muille ostajille laittaa viestia että toimitus viivästyy ja siitähän taas ei ostajat hyvää tykkää. Hyvä selitys jos on niin silloin ok että maksaa myöhemmin mutta muuten on kyllä tyhmää huutaa jos ei ole varaa maksaa. Tää oli muuten hyvä ketju sillä muistin juuri että mulla on yhdelle tutulle rahaa laittamatta kun tilasin hänen kautta tavaraa ja laittoi tilinumeron tekstarilla mutta mulla on vain käteistä enkä ole saanut aikaseksi laittaa viestia asiasta.

Vierailija
6/7 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän antaa negatiivista palautetta??

Vierailija
7/7 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen saanut tiedon pankkitilinumerosta. Todella törkeää tuollainen odotuttaminen.

Olen siis vain ostanut, en myynyt mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän