*TORSTIA SYYSKUU-04*
Kommentit (27)
käsitöistä. lempi-ilonakos oli verhot ommellut? Mun ompelutaidot rajoittuu lähinnä verhojen ompeluun ja sellaisiin jos pitää joku ratkennut sauma ommella.
Miehen sisko on älyttömän kätevä käsistään,on kotona 2 pienen lapsen kanssa, V:ikäisen ja vauvan ja isompiakin pyörii jaloissa,silti hällä on kokoajan joku ompelus valmistumassa,lisäksi hänellä on hienot blogisivut,joilla esittelee töitään ja vähän perhe elämääkin. oon aika kade,ite oon huono kutomaan. Kun vilhoa odoton kudoin peittoa,ainaoikein,erivärisiä tasaraitoja. Kun olin synnärillä päättelin peiton ja se oli sitten valmis. Mutta mitää vaikeempaa en osaa eikä peittojakaa kokoaikaa jaksa tehdä.
Ois hienoa kun olisi jonkinlaisia taiteellisia lahjoja!!!
Kaivelin eiliset, mutta ei ollut kukaan enää jälkeeni jaksanut kirjoittaa. Tässä ne kuitenkin:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?sort=DESC&m=6774557&p=3&tmo…
Herttainen tosiaan tuo Vennan ruspu :)) Meilläkin lapset " rupsuttelevat" . Tyttö keskimmäinen kertoili eilen kainalossani iltasella istuskellessaan eräästä tapaamastaan tytöstä, joka oli ollut " omituinen ja kaltu (=kärty)" ja hetken mietittyään jatkoi: " Ihan niinkuin mie kotona" ;)) Minun tyttöni on siis todistetusti omituinen ja kärty ;D
Soitin siskolleni ja heillä olikin ollut muutama päivä sitten pelottava tapaus. Pariviikkoisen vauvansa olivat ambulanssilla vieneet sairaalaan, kun oli mennyt hervottomaksi. Mitään vikaa ei kuitenkaan lukuisista kokeista huolimatta löytynyt. Teho-osastolla oli vauva viettänyt yönsä :(. Mutta, kuten sanottu, mitään vikaa ei löytynyt. Epäilivät, että verensokeri olisi vain päässyt laskemaan liian alas. Oli muutaman päivän koettanut täysimetystä, vaikka edellisen viikon oli antanut lisämaitoa. Tiedä häntä, ihan kamalaltahan tuo varmasti on tuntunut (ja tuntuu näin tädistäkin).
Ymmärrän huolesi, Kukkuu, oikein hyvin. Juuri tuollaista voisi meilläkin tapahtua. Miehet---putkiaivot--huolimattomuus---ymsyms...Eikä meilläkään mitään ikinä satu.
Jäin miettimään tuota siskoni lapsen juttua. Samalla, kun siskoni asiaa kertoi, olin koko ajan melekin selostamassa, miten ei varmasti ole mitään hätää. Minullehan, minun perheelleni tai sukulaisilleni, ei ikinä tapahdu mitään pahaa, ei heillekään.
Ensi viikonloppuna on hiihtokilpailut, lähinnä lapsille. Aikuisten sarja on mukana nyt ensi kertaa myös. Sieluni silmillä näin, miten noloa olisi jos osallistuisin, koska jäisin varmaan viimeiseksi *mutustelee juustonaksuja*. Kertokaa minulle, miten minun pitää aloittaa kuntoileva ja terveellinen elämäntapa... Lasten kautta kuntoileminen on erittäin tehokasta myös- eikö vain? ;)
Heissulivei taasen!
SaaMari popula♥
Mies lähti tänään ruokakauppaan. Pyysin käymään kirjaston kautta ja tuomaan Sinille pahvikirjoja. Mies tuli nolona kotiin. Mies kun oli tajunnut vasta, että mitä olin tarkoittanut. Hän oli ollut hyvinkin tyytyväinen löytämiinsä pahvikantisiin kirjoihin.. Ei ollut sitten ymmärtänyt että sisäsivutkin olisivat saaneet olla samaa materiaalia.. " Huoh" Miehet... :-D
TreTapaaminen. Koskas Alli on seuraavaksi tulossa? Nähtäisiinkö koko konkkaronkka silloin?
Äitikuu, saisiko noi Kelan kustantamat hoidot halutessaan vaihtaa esim. 5 pariin kenkiä? :-D " Haaveilen" viikottain kenkäostoksille... Tiivikös se tuskaili ettei tahdo löytää kenkiä? Tai ei kykene päättämään. Itselläni ongelma on, silloin kun lompakko on kunnossa, etten pääse vain yhdet kengät ostaneena kenkäkaupasta ulos..
Nukkumaan. Outoa kun Ynis ei ole pinossa.
Lila75
sähköpostia en vielä ehtiny kurkkaamaan mut ilmeisesti siellä on jotain ihanaa tiedossa :)
mimmu: ei ida suinkaan vielä ole vaipoista päässyt mut sunnuntaina oli ihan ihme päivä eikä vaippa kastunut kuin sen kerran. Muutenkin usein on aamupäivisin vaippa kuiva kunhan vaan käyttää potalla n. 2h heräämisestä ja sit taas heti ruoan jälkeen... Ja päiväunien jälk. niin sittenkin usein vaippa pysyy kuivana.
enkeli: tilasin sitä myllymuksuilta, www.myllymuksut.com, ja ajattelin tehdä siitä sellasia taiteltavia imuja, kooltaan ehkä 30cm x 40cm tai jotain. No kuitenkin siitä tulis sitten joku 3-4 kerrosta hamppua ja sit päälle joku ohut harsonpalanen (esim. 1/4 kokonaisesta harsosta) jotta imee sit nopeammin. Ja tilasin siis hamppufleeceä se on nyt vielä maaliskuun ajan tarjouksessa, 7e/ 50cm ja postikulut on 1,5e. Tosta määrästä tulee kyllä tosi monta imua.
Meillä on tripp trapissa edelleen turvakaari paikoillaan mut otin pois sen istuinosan pehmusteen. nyt tosin mietin et pitäiskö se laittaa takaisin kun Ida nousee tosta usein seisomaan ja kiipeää sit pöydälle. Jos tulis istuinosa ahtaammaksi ja ei pääsis niin hyvin ylös.
Meillä Idan painokäyrä on jotain -8 paikkeilla mut nyt on hiukan ylöspäin nousemassa, eikä koskaan oo mitään " valituksia" tullut vaikka monta kuukautta tuo käyrä olikin laskusuuntaan.
No mut nyt taas nukkumaan (tai lukemaan kaverilta lainattua lehteä)
Petra ja Ida
Kiitos tsempeistä!Sitä kyllä tarvitaan..Nyt odottaa just tehty mustikkapiirakka hellalla..taidan kyllä palan oottaa :-) Ja huomenna tulee kavereita..Mut oikeesti,ekat päivät oli kamalat ja nyt menee,mut vkln karkkipäivästä en voi luopua!koko herkuttomuuteen musta ei ole!
Kukkuu:IHan mahanpohjasta vihlas ku luin...Hienosti Poikanen suoriutui tehtävästä,mutta voi jos olis tullu jotain mielenkiintoista eteen ja sisko unohtunut...Ja hienosti sinä miestä " ohjeistit" !!!Mul olis menny varmaa enempi " ootko sä hullu" linjalle..ja se ois tullu kovaa!
Halkipoikkipinoon...Hyviä vastauksia tullut!On jotain asioita mitä haluasin saattaa päätökseen mut ei taida onnistua!
Yks ois et mitä minä haluan tehdä työkseni,siiten opiskella se valmiiksi!
LApset nukkumassa,täytyy katsoa Lost!
Mitenhän Ayap ja Väkkärä?
Hyviä öitä!
jatu
..Huuto-Netissä kaksosten vaunuja metsästän. Ajattelin vain kysyä teiltä että millaiset on hyvät kaksosrattaat? Rattaat tulevat vähäiseen käyttöön, city-rattaiksi siis.
Ilmoitelkaa vaan milloin olette tulossa niin tavataan!!!
Alkaa kiinnostaa tuo Sello,niin paljo on ollut pääkaupunkimammoilla puhetta : )
Lila,meilläkin oli turvakaari jonkun aikaa pois,mutta ihan venkoilemiseksi meni. Nyt siis sylissä syötetään. aattelin kokeilla laittaa karen takasin ja kokeilla ilman pehmusteita,josko herralla olisi väljemmät oltavat.
Käytiin tapaamassa yhtä äitikaveria ja taperokaveria maalla,V näki oikean hevosen ja pelkäsi muovimopoa,sellaista lasten,ihan hassua.mopo piti laittaa komeroon meidän vierailun ajaksi. Ei sitä aina ymmärrä taaperon ajatuksenjuoksua.
tiivii ja V