Vaikea ihmissuhdekuvio
Olen naimisissa ja alle kouluikäisiä lapsiakin on.
Mulla on tiivis viestittelysuhde kaukana asuvan miehen kanssa, ja myös lähempänä asuvan kanssa. Häntä olen tavannutkin muutaman kerran (ei seksin merkeissä). Tavannut olen heidät somen kautta, jos sillä on merkitystä.
Nyt kun olen noiden miesten kanssa ollut yhteydessä niin olen ymmärtänyt etten kaipaa seksiä koska sitä on omankin miehen kanssa ihan tarpeeksi. Kaipaan vain huomiota ja ihastuksen kohteena olemista. Nämä miehet kuitenkin haluavat seksiä, ja olen jollain tapaa ajautumassa tilanteeseen, jossa minun on lopetettava yhteydenpito heihin.
Onko yhtään kohtalotoveria; tuomitakin saa, koska en itsekään ole ylpeä tekemisistäni. Koen kuitenkin että vielä voisin pelastaa sen mitä pelastettavissa on.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Puhu asiasta miehesi kanssa?
Olen miettinyt mutten uskalla ottaa puheeksi. Pelkään että hän haluaa suoraan erota, vaikka olisin valmis parantamaan suhdettamme.
ap
Elämä on valintoja, ja sinun pitää tehdä sellainen.
On hyvä huomio, että kaipaat huomiota ja ihastuksen kohteena olemista. Ymmärrät varmasn itsekin, että jos nyt vaihdat miesta, niin kahden vuoden päästä olet samassa tilanteessa. Kaipaat jälleen huomiota ja ihastusta. Aloitatko rundin jälleen alusta?
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja, ja sinun pitää tehdä sellainen.
On hyvä huomio, että kaipaat huomiota ja ihastuksen kohteena olemista. Ymmärrät varmasn itsekin, että jos nyt vaihdat miesta, niin kahden vuoden päästä olet samassa tilanteessa. Kaipaat jälleen huomiota ja ihastusta. Aloitatko rundin jälleen alusta?
Kiitos, tästä sai ajateltavaa..Toisaalta olin tyytyväinen ja täysin uskollinen yli kymmenen vuotta.
Ap
Puhu asiasta miehesi kanssa?