Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FB:ssä naiskaveri (eronnut) joka aina välillä innostuu kaikkeen kaksimieliseen. Onko kaksimielinen juttu osoitus että elää seksin puutteessa?

Vierailija
04.04.2017 |

Kyse melkein nelivitosesta naisesta joka asuu yksin erosi muutama vuosi sitten. Vuoden aikana huomaa että aina välillä kausia kun hirveästi kaksimielistä juttua. Kuvia jota kommentoi vihjailevasti vaikka tyyliin joku kuvassa hierontalaiteen kanssa ja sihen kommentti "ai tolla voi selkääkin hieroa heh heh". Tai joku peniksen muotoinen esine ja siihen "miten mulle tuli ihan jotain muuta mieleen" Jne. Onkohan nainen silloin puutteessa, kannattaisiko mennä vaikka jollain tekosyyllä käymään jos pääisis vähän helpottamaan naisen oloa. M52

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ainakin oli aika kaksimielinen silloin kun oli halukas kausi menossa. m41

Vierailija
2/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarkoita aina sitä...

N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla että on ja voipi olla vaan alapäähuumorin ystävä. Kysy siltä?

Vierailija
4/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 42v ja eronnut 3v sitten. Aina olen ollut kaksimielinen ja halukas, puutteessa ennen eroa mutta en enää. :D Eron jälkeen mulla oli 15v nuorempi fuckbuddy, jonka kanssa sain hyvää seksiä aina kun halusin. Nyttemmin taas miesystäväni kanssa halut osuu kivasti yksiin, ja seksiä on 5-15 kertaa viikossa. Juttuni ovat edelleen oikeassa seurassa kaksimielisiä, mutta onneksi ystävät ja työkaverit tietävät, etten ole puutteessa. ;)

Vierailija
5/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla että on ja voipi olla vaan alapäähuumorin ystävä. Kysy siltä?

Mutta silloin ei pitäisi olla kausia kun viljelee paljon ja välillä ei lainkaan.

Vierailija
6/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika taas.

Vierailija
7/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta kayda kokemassa

Vierailija
8/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 42v ja eronnut 3v sitten. Aina olen ollut kaksimielinen ja halukas, puutteessa ennen eroa mutta en enää. :D Eron jälkeen mulla oli 15v nuorempi fuckbuddy, jonka kanssa sain hyvää seksiä aina kun halusin. Nyttemmin taas miesystäväni kanssa halut osuu kivasti yksiin, ja seksiä on 5-15 kertaa viikossa. Juttuni ovat edelleen oikeassa seurassa kaksimielisiä, mutta onneksi ystävät ja työkaverit tietävät, etten ole puutteessa. ;)

Ehkä kaksimielisyys kertoo halukkuudest. Ei puutteesta.