Nainen, onko sinua sexzonetettu?
Oletko joutunut miehen sexzonelle, vaikka halusit enemmän?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mut on vain friendzonetettu. Itse olen kyllä sexzonettanut muutaman miehen.
N26
En usko. Naiset ei sexzoneta miehiä. Naiset friendzonettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26En usko. Naiset ei sexzoneta miehiä. Naiset friendzonettaa.
Sulla on paljon opittavaa naisista. Myös me naiset sexzonetamme miehiä.
N26
Miehet ovat aina halunneet parisuhteen. Minä vain joskus.
Usean miehen kanssa olen halunnut vain seksisuhteen, mutta ne onnettomat rakastuvat heti kun saavat seksiä...
Minun kokemukseni mukaan miehet rakastuvat, kun nainen vain haluaisi seksiä. Ystäväpiirissäni tämän tunnistavat sekä miehet että naiset. Toki sekä miehet että naiset myös haluavat parisuhteita, mutta jos eri mieltä ollaan, yleensä juuri niinpäin että mies haluaa enemmän kuin panoa
Jos se lasketaan, että suunnilleen jokainen vanhempi mies missään anniskelupaikassa/ravintolassa/laivalla/lomalla jolle olen erehtynyt hymyilemään ja ehkä jopa vastaamaan neutraalisti johonkin kysymykseen on ottanut sen merkkinä, että tässä olisi nyt nuorempaa lihaa avoimesti tarjolla. Ei, kun oikeasti halusin vain olla kohtelias enkä heti ensihönkäyksellä käyttäytyä kuin ihmisperse.
Onko tää joku uus termi raiskaukselle, feministien uhritutkimus, kysymys 123: Oletko seisonut samassa sateessa miehen kanssa? Kyllä/Ei. Viikon päästä tutkimus julkaistaan ja Ip lehdet uutisoi" 100% suomalaisista naisista on raiskattu"
Vierailija kirjoitti:
Jos se lasketaan, että suunnilleen jokainen vanhempi mies missään anniskelupaikassa/ravintolassa/laivalla/lomalla jolle olen erehtynyt hymyilemään ja ehkä jopa vastaamaan neutraalisti johonkin kysymykseen on ottanut sen merkkinä, että tässä olisi nyt nuorempaa lihaa avoimesti tarjolla. Ei, kun oikeasti halusin vain olla kohtelias enkä heti ensihönkäyksellä käyttäytyä kuin ihmisperse.
Ei tuo ole mikään sexzone, jollet halunnut suhdetta niiden vanhempien miesten kanssa.
N26