Näin 45 vuotiaana elämässä parasta on...
Kaikki velat on maksettu. On maksettu talo ja huvila. On auto joka kulkee. On aikuisia lapsia, koluikäisiä lapsia ja taapero. Kaikki on mallillaan. Parasta on se , että ylipäätään olen saanut lapsia. Saan nauttia heidän elämästään kera oman elämän. Ja vielä on tuo taaperokin, joka saatu 40 v. Elämä rullaa ja kaikki on hyvin. Enää ei tarvitse euron perässä juosta. Voi vaan olla :) Ja kotona mies ketä rakastan ja seksi on niin maan parasta vielä 27 vuoden jälkeenkin.
Kommentit (17)
Heti ainakin yks ikävä kommentti. Mulle 5 v on taapero verrattuna isoveljeen 26 v.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki velat on maksettu. On maksettu talo ja huvila. On auto joka kulkee. On aikuisia lapsia, koluikäisiä lapsia ja taapero. Kaikki on mallillaan. Parasta on se , että ylipäätään olen saanut lapsia. Saan nauttia heidän elämästään kera oman elämän. Ja vielä on tuo taaperokin, joka saatu 40 v. Elämä rullaa ja kaikki on hyvin. Enää ei tarvitse euron perässä juosta. Voi vaan olla :) Ja kotona mies ketä rakastan ja seksi on niin maan parasta vielä 27 vuoden jälkeenkin.
mä oon tosi onnellinen sun puolesta,pitiks sun oikein tänne tulla tuomaan vitutusta muille?
Tää on sellanen palsta minne ei todellakaan voi hehkuttaa omaa mukavaa ja helppoa elämää, Heti saa paskaan niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää on sellanen palsta minne ei todellakaan voi hehkuttaa omaa mukavaa ja helppoa elämää, Heti saa paskaan niskaan.
no mitä sitä tarvii muille hehkutella?
Minkä hintainen talo ja huvila? Eri asia esim. talo 120000 ja mökki 80 000 euroa jossain landella kuin pääkaupunkiseudun 500000 ja 250000 lähialueella.
... parikymppiset naiset. Niihin verrattuna ei kyllä autot eikä huvilat tunnu yhtään miltään. :)
Ihana kuulla! Tällä palstalla ollaan yleensä niin negatiivisia. Kaikkea hyvää sinulle.
Olen vähän sinua vanhempi ja lapsetkin jo pois kotoa, kun ei iltatähteä tehty, mutta hyvä näin. Nautin elämästäni täysin rinnoin, nyt voi elää ihan kuten lystää, matkustella ympäri maailmaa, lähteä ex tempore illalla ulos syömään, nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta, jos niikseen tulee. Ja mukana kaikessa tässä vielä oma rakas aviomies, lastemme isä. Ihana elämä!
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla! Tällä palstalla ollaan yleensä niin negatiivisia. Kaikkea hyvää sinulle.
Olen vähän sinua vanhempi ja lapsetkin jo pois kotoa, kun ei iltatähteä tehty, mutta hyvä näin. Nautin elämästäni täysin rinnoin, nyt voi elää ihan kuten lystää, matkustella ympäri maailmaa, lähteä ex tempore illalla ulos syömään, nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta, jos niikseen tulee. Ja mukana kaikessa tässä vielä oma rakas aviomies, lastemme isä. Ihana elämä!
varmaan miehesi rahoilla on helppo toteuttaan edellä mainittuja asioita...
Vierailija kirjoitti:
Minkä hintainen talo ja huvila? Eri asia esim. talo 120000 ja mökki 80 000 euroa jossain landella kuin pääkaupunkiseudun 500000 ja 250000 lähialueella.
Nro 8 vastaa: talo n. 1.000.000 € (ei Suomessa) ja loma-asunto, juuri ulkomailta hankittu, 2.000.000 €. Eri asia kuin pääkaupunkiseudun lähialueella. Kelpaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varmaan miehesi rahoilla on helppo toteuttaan edellä mainittuja asioita...
Meillä on yhteiset rahat, aina ollut 😊.
Hyvä sulle. Samaan pyritään, vähän pidemmällä aikavälillä tosin.
Hieno juttu, että ap:n elämä on mallillaan, mutta tosiaan enpä ole kuullut kenenkään sanovat 5-vuotiasta taaperoksi :D Koita lopettaa, ennen ripari-ikää, ettet olis kovin nolomutsi.
Nää kommentit. Av ei petä koskaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no mitä sitä tarvii muille hehkutella?
Mitä enemmän kokee tarvetta hehkuttaa, sitä varmemmin jotain (kaikki?) on pielessä..
Jos kuopus on 5 v (olet nyt 45, lapsi syntynyt ollessasi 40 v), niin ei ole ihan taapero. Joku mättää?