Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Migreenissä sumuinen olo?

Vierailija
03.04.2017 |

Eilen puoliltapäivin alkoi toispuoleinen päänsärky (jota edelsi ääniherkkyys kun miehen rapistelema paperipussi kuulosti superkovalta). Otin 1000mg Panadolin ja makasin viitisen tuntia makkarissa hämärässä huonovointisena. Loppuillasta oli sumea olo. Tänääki särkeny päätä ja nyt taas sumea olo ja väsyttää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän se on.

Vierailija
2/8 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenihän voi vaikuttaa ihan uskomattoman laajalla kirjolla.

Mulla tyypillinen migreeni menee niin, että mitään ennakko-oireita ei ole (tai sitten en noteeraa niitä), mutta päänsärky alkaa suht lievänä - aina samassa kohdassa. Kerkeän siis ottamaan lääkkeen, joka auttaa oikeastaan aina.

Mutta jos en ehdi ottamaan lääkettä, olosta tulee koko ajan kamalampi; särky voimistuu, pahoinvointi alkaa, jokainen liike sattuu, valo sattuu, pikkuhiljaa ei pysty enää puhumaankaan. Tuntuu että pää räjähtää (ja oikeastaan sitä vähän toivoisikin jo).

Kun lääkkeen vihdoin saa, on tosi voimaton olo, tuntuu kuin olisi juossut jonkun maratonin. Ei jaksa puhua, ei tehdä mitään, on kuin toisessa maailmassa.

Ja vielä seuraavana päivänäkin on juurikin "sumuinen" olo, lauseita on vaikea muodostaa, kirjoittaminen on normaalia hankalampaa ja hitaampaa, sanat takeltelee, olo on normaalia voipuneempi yms.

Veemäinen sairaus tuo migreeni, ONNEKSI itselläni tosiaan nuo lääkkeet auttaa aina jos vaan ehdin ottamaan ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinhän se on.

Sullakin?

-ap

Vierailija
4/8 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Migreenihän voi vaikuttaa ihan uskomattoman laajalla kirjolla.

Mulla tyypillinen migreeni menee niin, että mitään ennakko-oireita ei ole (tai sitten en noteeraa niitä), mutta päänsärky alkaa suht lievänä - aina samassa kohdassa. Kerkeän siis ottamaan lääkkeen, joka auttaa oikeastaan aina.

Mutta jos en ehdi ottamaan lääkettä, olosta tulee koko ajan kamalampi; särky voimistuu, pahoinvointi alkaa, jokainen liike sattuu, valo sattuu, pikkuhiljaa ei pysty enää puhumaankaan. Tuntuu että pää räjähtää (ja oikeastaan sitä vähän toivoisikin jo).

Kun lääkkeen vihdoin saa, on tosi voimaton olo, tuntuu kuin olisi juossut jonkun maratonin. Ei jaksa puhua, ei tehdä mitään, on kuin toisessa maailmassa.

Ja vielä seuraavana päivänäkin on juurikin "sumuinen" olo, lauseita on vaikea muodostaa, kirjoittaminen on normaalia hankalampaa ja hitaampaa, sanat takeltelee, olo on normaalia voipuneempi yms.

Veemäinen sairaus tuo migreeni, ONNEKSI itselläni tosiaan nuo lääkkeet auttaa aina jos vaan ehdin ottamaan ajoissa.

Mulla ei oo kuin Panadolia. Ei oo diagnisoitu migreeniä kun en ole koskaan maininnut asiasta lääkärille, mutta täytyy kyllä ottaa puheeksi.

Ihan sumunen ja väsyny olo. Särkeeki vielä.

-ap

Vierailija
5/8 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän se on.

Sullakin?

-ap

Kyllä.

Vierailija
6/8 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä Panadol auta migreeniin yhtään. Eikö sulla ole Buranaa tms. Ibuprofeenia? Se yhdessä Panadolin kanssa voisi auttaa paremmin. Ja kahvia päälle.

Vierailija
7/8 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kyllä Panadol auta migreeniin yhtään. Eikö sulla ole Buranaa tms. Ibuprofeenia? Se yhdessä Panadolin kanssa voisi auttaa paremmin. Ja kahvia päälle.

Mun vatsa ei kestä buranaa. Siksi vaan Panadol. Huomenna työhaastattelu, sais olo jo helpottua..

-ap

Vierailija
8/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas särkee pää ja huono olo :/

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä