Onko tinder-parin jotenkin mahdollista nähdä, milloin olen ollut aktiivisena?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Riippuu puhelimesta!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti androidilla sen näkee, iphonella ei.
Mutta näkeekö vielä nykyäänkin? Joku väitti että vaikka se tieto kyllä on näkyvillä, niin näkyvä päivämäärä on kaikilla käyttäjillä sama, joku päivämäärä vuodelta 2014. Voitteko vahvistaa, Android-puhelinten käyttäjät? Windows-puhelimellakin kuulemma on joskus nähnyt tuon tiedon, arvostaisin myös jos joku voisi tarkistaa!
ap
Mulla on windows-puhelin, ja aiemmin näkyi. Enää näkee vaan just ton 2014 -maininnan (eilen tsekkasin).
Mielestäni android-puhelimella näki silloin, kun sovellusta käytin mutta siitä on jo 1,5 vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on windows-puhelin, ja aiemmin näkyi. Enää näkee vaan just ton 2014 -maininnan (eilen tsekkasin).
Kiitos tiedosta! Jos olisi vielä joku nykyinen android-käyttäjä joka voisi tarkistaa onko sama tilanne sielläkin..
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei näe ja hyvä niin.
Oliko sulla siis android?
Joo hyvä ettei tosiaan näe, koska mm. tämä mies veti pultit kun olin ollut aktiivisena, ymmärtämättä että olin siellä ihan vain näyttääkseni hänen profiiliaan kaverilleni. Tapailu ja kuihtumassa varmaan nyt lopullisesti koska en vaan jaksa, mutta haluaisin tietää etukäteen onko tiedossa paskamyrsky heti kun jatkan käyttöä. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta näkeekö vielä nykyäänkin? Joku väitti että vaikka se tieto kyllä on näkyvillä, niin näkyvä päivämäärä on kaikilla käyttäjillä sama, joku päivämäärä vuodelta 2014. Voitteko vahvistaa, Android-puhelinten käyttäjät? Windows-puhelimellakin kuulemma on joskus nähnyt tuon tiedon, arvostaisin myös jos joku voisi tarkistaa!
ap
kyllä näkyy
t. android
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
kyllä näkyy
t. android
No ei todellakaan näy. Miksi valehtelet?
Eikös käyttäjät valittanu siitä niin paljon, että ominaisuus poistettiin?
Ei näy androidilla! Olen käyttänyt tinderiä vuoden androidilla ja ikinä ei ole näkynyt. Windowsilla näkyi ainakin ennen, en tiedä näkyykö enää.
Jos voisi nähdä kuinka monta mätsiä toisella on, esim. "sinä ja X yhdessä 34 muun kanssa sopisitte yhteen" :D
Vanha ketju mutta kysyn täällä. Eli ei ole mahdollista nähdä milloin joku on ollut viimeksi tai onko lukenut viestisi? Kävin katsomassa yhden tyypin profiilia kelle kirjoitin ja parin päivän ajan näkynyt "etäisyys 11km" mutta tänään näkyi "etäisyys alle 1km", eli onkohan käynyt tinderissä vai päivittyykö tuo etäisyys silti? Ärsyttää kun ei vastaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju mutta kysyn täällä. Eli ei ole mahdollista nähdä milloin joku on ollut viimeksi tai onko lukenut viestisi? Kävin katsomassa yhden tyypin profiilia kelle kirjoitin ja parin päivän ajan näkynyt "etäisyys 11km" mutta tänään näkyi "etäisyys alle 1km", eli onkohan käynyt tinderissä vai päivittyykö tuo etäisyys silti? Ärsyttää kun ei vastaa :D
On avannut Tinderin jos kilsat vaihtuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On avannut Tinderin jos kilsat vaihtuneet.
Okei näin ajattelinkin!
Entä jos olen tinderissä niin olenko samaan aikaan aktiivisena facebookissa/messangerissa?