Onko muita, joiden mielestä Antti Rinne on kuuma?
Ihana mies! Nami! Kukaan mun kaveri ei ymmärrä mua. N41
Kommentit (63)
Antilla on kauheat väsyneet vanhan miehen mustat silmänaluspussit. Ei ne telkussa niin näy mutta livenä kyllä. Sen sijaan Tom on vielä mies parhaassa iässään. Istuisin mieluusti syliin. Mutta ajatuskin Antin sylkystä... kuin papan polvelle istuisi!
Tom on hot, Antti NOT
Monenlaisista epätyypillisistä kuumismiehistä saatan viehättyä, mutta tätä en nyt kyllä tajua. 😅
Miks tähän ketjuun tuli joku Tom-jankuttaja? Ei liity ihanaan Anttiin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas huomaa, että jännämiehet kiinnostavat. Antti Rinne on selvästi jännämies.
:D Onpa! Ei hitsi, jos rinne on jännämies, niin millainen siinä tapauksessa on kilttimies... vissiin koomassa oleva kasvis.
Mutta Tom on aito jännämies. Tosi sexy, kun se on vähän pahiskin epäkurantteine asenteineen
Hänhän on ihan selvä jännämies. Toki hänellä on käytöstavat, mutta nuorempana on varmasti vongannut pillua minkä ehtii ja naurattanut naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas huomaa, että jännämiehet kiinnostavat. Antti Rinne on selvästi jännämies.
:D Onpa! Ei hitsi, jos rinne on jännämies, niin millainen siinä tapauksessa on kilttimies... vissiin koomassa oleva kasvis.
Mutta Tom on aito jännämies. Tosi sexy, kun se on vähän pahiskin epäkurantteine asenteineen
Hänhän on ihan selvä jännämies. Toki hänellä on käytöstavat, mutta nuorempana on varmasti vongannut pillua minkä ehtii ja naurattanut naisia.
Mä en usko, että Tomin on tarvinnu ikinä vonkaa, en totisesti...
kun taas sitten toisaalla Antti...
ja hei, olen tässä ketjussa liputtamassa Tomin ja meidän kaikkien laatutietoistan naisten puolesta juuri niin kauan kuin itseäni huvittaa!
Yes, Tom of Finland, eiku
Hoidetun näköinen mies, varmaan tuoksuukin hyvälle. Ottakaapa muutkin perusjanttarat mallia. Ikäisekseen todellakin kuuma, ilmeisesti ollutkin vientiä naismarkkinoilla. Tykkään. X))
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole. Maantienharmaa tylsimys. Mutta kaikille meillä on ottajansa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies! Nami! Kukaan mun kaveri ei ymmärrä mua. N41
Sinulla menee nyt Antti Rinne ja Antti Reini sekaisin.
On kuuma ja niitä harvoja poliitikkoja jotka tuntuvat olevan meidän tavallisten ihmisten tasolla.
Täh, ootteko tosissanne? Ei pahalla, mutta sehän on ikivanha..vai ootteko itekki jotain kuuskymppisiä? En tiedä yhtäkään kuumaa yli 50-v miestä, jotkut voi olla IKÄISEKSEEN ok, mutta että kuuma...never. No, makunsa kullakin tietty.
Demareittein ihannemies number one :D Koittakaa nyt keksiä jotain parempaa...jos meinaatte ääniä saada.
Antti on viiskymppinen ja on kuuma. N32
On se komea. Ehkä vähän liian vanha minulle, mutta joo tykkään😊
Mielestäni on karismaattinen, en oo kyllä ajatellut tuota kuuma-asiaa. Hmmmm.... miksei...
Tämä ketju on oudointa mihin olen törmännyt vähään aikaan 😅
Oletteko ihan tosissanne!? En pysty ymmärtämään. Mutta minulla varmaan vaikuttaa se, etten ole vasemmistolainen ja kaikki mitä Rinne suustaan suoltaa on todella turn off minulle. En pystyisi pitämään hottina yhtäkään änkyrävasemmistolaista. Paitsi ehkä sitä Kanadan pääministeriä :-)