Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden mielestä Antti Rinne on kuuma?

Vierailija
03.04.2017 |

Ihana mies! Nami! Kukaan mun kaveri ei ymmärrä mua. N41

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ihan tosissanne!? En pysty ymmärtämään. Mutta minulla varmaan vaikuttaa se, etten ole vasemmistolainen ja kaikki mitä Rinne suustaan suoltaa on todella turn off minulle. En pystyisi pitämään hottina yhtäkään änkyrävasemmistolaista. Paitsi ehkä sitä Kanadan pääministeriä :-)

Vierailija
22/63 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antilla on kauheat väsyneet vanhan miehen mustat silmänaluspussit. Ei ne telkussa niin näy mutta livenä kyllä. Sen sijaan Tom on vielä mies parhaassa iässään. Istuisin mieluusti syliin. Mutta ajatuskin Antin sylkystä... kuin papan polvelle istuisi!

Tom on hot, Antti NOT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Änkyrät on ihan parhaita!

Vierailija
24/63 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisista epätyypillisistä kuumismiehistä saatan viehättyä, mutta tätä en nyt kyllä tajua. 😅

Vierailija
25/63 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tähän ketjuun tuli joku Tom-jankuttaja? Ei liity ihanaan Anttiin mitenkään.

Vierailija
26/63 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas huomaa, että jännämiehet kiinnostavat. Antti Rinne on selvästi jännämies. 

:D Onpa! Ei hitsi, jos rinne on jännämies, niin millainen siinä tapauksessa on kilttimies... vissiin koomassa oleva kasvis.

Mutta Tom on aito jännämies. Tosi sexy, kun se on vähän pahiskin epäkurantteine asenteineen

Hänhän on ihan selvä jännämies. Toki hänellä on käytöstavat, mutta nuorempana on varmasti vongannut pillua minkä ehtii ja naurattanut naisia. 

Vierailija
27/63 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas huomaa, että jännämiehet kiinnostavat. Antti Rinne on selvästi jännämies. 

:D Onpa! Ei hitsi, jos rinne on jännämies, niin millainen siinä tapauksessa on kilttimies... vissiin koomassa oleva kasvis.

Mutta Tom on aito jännämies. Tosi sexy, kun se on vähän pahiskin epäkurantteine asenteineen

Hänhän on ihan selvä jännämies. Toki hänellä on käytöstavat, mutta nuorempana on varmasti vongannut pillua minkä ehtii ja naurattanut naisia. 

Mä en usko, että Tomin on tarvinnu ikinä vonkaa, en totisesti...

kun taas sitten toisaalla Antti...

ja hei, olen tässä ketjussa liputtamassa Tomin ja meidän kaikkien laatutietoistan naisten puolesta juuri niin kauan kuin itseäni huvittaa!

Yes, Tom of Finland, eiku

Vierailija
28/63 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidetun näköinen mies, varmaan tuoksuukin hyvälle. Ottakaapa muutkin perusjanttarat mallia. Ikäisekseen todellakin kuuma, ilmeisesti ollutkin vientiä naismarkkinoilla. Tykkään. X))

Vierailija
29/63 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole. Maantienharmaa tylsimys. Mutta kaikille meillä on ottajansa.

Vierailija
30/63 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies! Nami! Kukaan mun kaveri ei ymmärrä mua. N41

Sinulla menee nyt Antti Rinne ja Antti Reini sekaisin.

Vierailija
31/63 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on se.

Vierailija
32/63 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuuma ja niitä harvoja poliitikkoja jotka tuntuvat olevan meidän tavallisten ihmisten tasolla.

Vierailija
33/63 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuulalaa!

Vierailija
34/63 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, ootteko tosissanne? Ei pahalla, mutta sehän on ikivanha..vai ootteko itekki jotain kuuskymppisiä? En tiedä yhtäkään kuumaa yli 50-v miestä, jotkut voi olla IKÄISEKSEEN ok, mutta että kuuma...never. No, makunsa kullakin tietty.

Vierailija
35/63 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareittein ihannemies number one :D Koittakaa nyt keksiä jotain parempaa...jos meinaatte ääniä saada.

Vierailija
36/63 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on viiskymppinen ja on kuuma. N32

Vierailija
37/63 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ennemmin, että hikinen.

Vierailija
38/63 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se komea. Ehkä vähän liian vanha minulle, mutta joo tykkään😊

Vierailija
39/63 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on karismaattinen, en oo kyllä ajatellut tuota kuuma-asiaa. Hmmmm.... miksei...

Vierailija
40/63 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on oudointa mihin olen törmännyt vähään aikaan 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi