Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouni Hynynen on ylimielinen julkkisselviytyjät ohjelmassa

Vierailija
03.04.2017 |

Te jotka olette nähneet, niin oletteko samaa mieltä? Hän muunmuassa kysyy pariltaan "tiiätkö sä kuka mä oon" :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut varmasti mukavaa seuraa. Valitti kaikesta.

Vierailija
2/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies ja valitti jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

näsäviisas

Vierailija
4/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On antanut näsäviisaat kuvan itsestään julkisuudessa.

Vierailija
5/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voih kun juuri vaihdoin täysin mielipiteeni hänestä kun katsoin illallinen äidille jakson.Oli tosi symppis.Täytyy katsoa tuo selviytyjät .

Vierailija
6/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai kylmän kylvyn, perse kastu. .

Vierailija
7/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti juntti. Mutta kurja, kun laittoivat Saran pariksi. Varmaan siksi, että Sara ja Sauli taas vissiin kohtaamisesta päätellen tunsivat toisensa hyvin.

Vierailija
8/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun se kysyi, "tiedätkö esimerkiksi kuka mä olen?" Sara Siepiltä kun ovat eri ikäluokkaa ja omat jutut erillään toisistaan.

Sara Siepistä moni sano bb talossakin, ettei sillä ole yhtään omaa ajatusta. Lisäksi hyvin pinnallinen ihminen. Hynynen taas aivan toisesta maailmasta. Kirjottaa, tekee musaa, syvällinenkin ja habitus..

Tulihan tämäkin päivä nähtyä, että puhun Hynysen puolesta trollia vastaan. :D

Mulle jäi jaksosta fiilis, että Hynynen on jopa vähän ujo. Joka jää piiloon tuon hurjan ulkonäön ja rokkarin imagon alle. Ujo runopoika se on. Siitä poikii kököt tilanteet. Joka apn mainitsema ei ollut. Se oli aivan selkeä juttelun avaus, kun selittää kuka julkkis hän sitten on Julkkisselviytyjät ohjelmassa.

Vierailija
9/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun se kysyi, "tiedätkö esimerkiksi kuka mä olen?" Sara Siepiltä kun ovat eri ikäluokkaa ja omat jutut erillään toisistaan.

Sara Siepistä moni sano bb talossakin, ettei sillä ole yhtään omaa ajatusta. Lisäksi hyvin pinnallinen ihminen. Hynynen taas aivan toisesta maailmasta. Kirjottaa, tekee musaa, syvällinenkin ja habitus..

Tulihan tämäkin päivä nähtyä, että puhun Hynysen puolesta trollia vastaan. :D

Mulle jäi jaksosta fiilis, että Hynynen on jopa vähän ujo. Joka jää piiloon tuon hurjan ulkonäön ja rokkarin imagon alle. Ujo runopoika se on. Siitä poikii kököt tilanteet. Joka apn mainitsema ei ollut. Se oli aivan selkeä juttelun avaus, kun selittää kuka julkkis hän sitten on Julkkisselviytyjät ohjelmassa.

Pakko kompata tätä. Ei minullekaan tullut Hynysestä mitenkään ylimielinen kuva, päinvastoin. Hänhän tuntui olevan aluksi vähän hämillään siitä, että ei saa mitään kontaktia selviytyjäkaveriinsa, vaikka sitten lopussa totesikin toisen hiljaisuuden olleen itse asiassa ihan hyvä juttu, kun sai nyt rauhassa aikaa mietiskellä omiaan ja rauhoittua luonnon helmassa.

Sieppi taisi muuten olla ainoa ihminen ainakin näkemissäni jaksoissa, joka valitti toistuvasti sitä, että ei ole puhelinta ja voi miten tylsää kun ei ole puhelinta kun ei ole mitään tekemistä. Yleensähän kaikki ovat hehkuttaneet sitä, miten hienoa oli päästä muutamaksi päiväksi pois puhelimen ja sähköpostin ääreltä. Mutta ehkä se johtuu siitäkin, että muilla nämä tarkoittavat etupäässä työasioita, Saralla taas yhteydenpitoa kavereiden kanssa...

Ja ohjelma todellakin vahvisti entisestään sitä kuvaa, että Sara Siepillä ei ole oikein mitään annettavaa kenellekään - paitsi varmaan niille kavereille, joiden kanssa juorutaan saman tason juttuja. Harvinaisen tylsä tyyppi. BB:ssäkin hän oli aina kaiket päivät hiljaa, korkeintaan hymyili ja naurahteli muiden jutuille, kunnes sitten pääsi illalla koloon juoruilukaverinsa kanssa, ja sitten kyllä juttu lensi, kun haukuttiin muita asukkaita.

Oli myös hienoa kuulla, että sen ikäinen on jo nähnyt työelämässä kaiken niin että ei ole enää mitään tavoiteltavaa sillä saralla - etenkin kun ottaa huomioon millainen tämä huikea työhistoria on. Ja miten kauheaa, että häntä pidetään edelleen missinä, vaikka hän on tehnyt sen jälkeen niin paljon kaikkea muuta. Olisiko tositeeveejulkkis sitten parempi ja arvostetumpi titteli?

Vierailija
10/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hynyskältä tulossa uutta musaa kun on jokaisessa höpöhöpöohjelmassa yhtäkkiä?

Vierailija
11/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh leimataan trolliksi jos sanoo julkkista ylimieliseksi.

Vierailija
12/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimieeeeeeelinen, ettekö muuta sanaa osaa sanoa. 

Vierailija
13/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen juntti.

Vierailija
14/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattakaa itsetunto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi