Kun Lontoossa kuoli 5 ihmistä, koko Suomen media huusi täyttä kurkkua. Kun Pietarissa kuollut 10 ihmistä (tämän hetkinen luku) ei ketään kiinnosta.
Niin, eihän se Pietari olekaan kuin 1500 kilometriä lähempänä Helsinkiä kuin Lontoo.
Kommentit (54)
Ainakin iltasanomien etusivulla on juttua kissankokoisilla kirjaimilla...
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa
Kiviäkin kiinnostaa!
Muakin ällöttää kun Pariisi tai Lontoo on kohteina, niin suuret ulkomaiset mediat tekevät isoja juttuja. Kabul, Senegal tai Bangladesh ei heitä kiinnosta. Niitä ei samaan tapaan kauhistella.
Aika huonosti ap tutkit median jos tuohon päätelmään tulit.
Live webcameja Pietarissa. Surunauhan laittaneet sivun kulmaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tämä karman laki. Vieraiden maiden alueiden valloitusta, sotarikoksia Syyriassa, presidentin arvostelijat pistetään vankilaan tai tapetaan...
Eli USA:aa saa pommittaa koska veivät intiaanien maat? Karma!
Niinhän sä sanot. Mielipide on jokaisella, eikä sinun mielestäsi epäloogisen aiemman kirjoittajan tarvitse sulle omaansa perustella.
Mä en jaksa tätä nykyajan uhriutumista. Miks kukaan ei puhu siitä ja tosta kun tästäkin puhutaan. No siitä puhutaan mikä ketäkin kiinnostaa. Ylellä on ykkösellä menny erikoislähetys iltapäivän Pietarin tapahtumista. Mikä riittäisi huomion määräksi sulle??
Perusta perhana oma uutissyöte ja myllytä oman makusi mukaan omia kiinnostuksenkohteita. Ne seuraa joita kiinnostaa.
Uutisointia tarvitaan, mutta asialinjalla eikä mitään täyttä kurkkua huutamista. Jää kovin epäselväksi mitä kaipaat ja mikä sulle riittäisi?
Vierailija kirjoitti:
Ap lukee vain vaihtoehtouutisia.
Magneettimedia ei puhu tästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
No eihän se mitään mediaa ehdi seurata kun uhriutuu keskustelupalstalla. *nyyh*
Juurihan tuossa oli ylimääräinen uutislähetys aiheesta.
Minä olisin kyllä mieluummin katsonut sitä tv-sarjaa, jonka paikan uutiset veivät. :)
Noo, maailmassa on muutenkin ylikansoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Juurihan tuossa oli ylimääräinen uutislähetys aiheesta.
Minä olisin kyllä mieluummin katsonut sitä tv-sarjaa, jonka paikan uutiset veivät. :)
Sarkasmia?
En minäkään nauti terrori-iskuista...
Ei briteissäkään Suomen kouluampumiset olleet isoja uutisia, vaikka niissä kuoli enemmän kuin Lontoon iskussa.
Mutta käyttäähän Yle nyt sitä mustaa väriä uutisotsikoidensa taustalla. En muista oliko Lontoon iskun uutisissa samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Luen av:tä ja somea.
ap.
kaukasian poikia asialla. sitä se teettää tietty uskonto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Luen av:tä ja somea.
ap.
Tule pois vihakuplastasi :D
Näin on! For mother rusha!