Onko aikuisen noloa käydä Hesburgerissa yksin?
Normaalipainoisena? Ylipainoisena? Pukuun pukeutuneena? Haisevana? Jotenkin muuten?
Kommentit (24)
Itse otan sieltä aina mätöt mukaan ja syön kotona.
Ei. Olen ylipainoinen ja just kävin yksin. Sain iloista ja hyvää palvelua, kukaan ei hihitellyt eikä edes osoittanut sormella.
Käyn joskus itsekin, enkä toisaalta pidä sitä nolona, mutta kieltämättä pitäisin outona, jos joku hieno nainen kävisi siellä yksin. Olen siis tekopyhä.
Jos puntista valuu kakkaa lattialle niin on noloa, muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Itse otan sieltä aina mätöt mukaan ja syön kotona.
Pälyiletkö hermostuneena ympärillesi että huomaakohan kukaan hottiskundi?
Siellä on kyllä niin pahaa ruokaa, ettei sinne kannata menn yksin eikä porukassa.
Kenen silmissä noloa? Hesen teinilaumojen tai ohi kulkevien "siistien" aikuisten silmissä noloa voi olla mikä vain, sen varaan ei kannata valintojaan laskea.
Mä kärkyn siinä ovella ja pyydän jonkun hakemaan.
Likaisissa työhaalareissa ja -kengissä kyllä. Sorry harry.
Noloa? Millä tavalla?
Käyn aina välillä yksin hesessä tai mäkissä hakemassa lounasta. tai saatan syödäkin siellä jos ei ole kiire... Mäkistä haen itse asiassa usein myös kahvia ja pirtelöä työpäivän aikana. Enkä osaa nolostua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Noloa? Millä tavalla?
Käyn aina välillä yksin hesessä tai mäkissä hakemassa lounasta. tai saatan syödäkin siellä jos ei ole kiire... Mäkistä haen itse asiassa usein myös kahvia ja pirtelöä työpäivän aikana. Enkä osaa nolostua yhtään.
Haet kahvia työnantajan ajalla ja kehtaat vielä kehua sillä täällä? Kylläpä on noloa...
Vierailija kirjoitti:
Haet kahvia työnantajan ajalla ja kehtaat vielä kehua sillä täällä? Kylläpä on noloa...
Mäkin kävin tänään ruokkiksella, ihan omalla ajallani siis, hävettää vieläkin. :D
Vain lihavat siat käyvät Hesburgerissa etenkään yksin. Siellä mätät rasvaburgeria sitten kanssaruokailijoiden tuijottaessa halveksuen. Erittäin WT-touhua!
Eihän noissa pikaruokaloissa käy kuin köyhät ja maahammuuttajat. Itseäni ainakin hävettäisi käydä
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Arkisin päiväsaikaan se on vähemmän noloa. Perjantai-iltaisin ja lauantaisin todella noloa. t. ylipainoinen yksinäinen ahmija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kävin tänään ruokkiksella, ihan omalla ajallani siis, hävettää vieläkin. :D
Alanuoli hymiöstä!
Mä kuule luulen, että ketään siellä ei kiinnosta.
En tiedä. Käyn normaalipainoisena, normaaleissa vaatteissa eikä nolota yhtään.