Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies asteli reteesti likaisissa työhaalareissaan ja -kengissään ruokaravintolaan

Vierailija
03.04.2017 |

Eikö sen vertaa voi ottaa huomioon muita ihmisiä, että edes vaatteet vaihtaisi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se nyt niin vaarallista ole? Jollei nyt ihan Michelin-ravintolaan astellut.

Vierailija
2/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se nyt niin vaarallista ole? Jollei nyt ihan Michelin-ravintolaan astellut.

Minun mielestä likaiset työhaalarit ja -kengät eivät kuulu ruokaravintolaan. Ihan jo lähtien hygieniasyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikissa lounasravintoloissa käy haalarimiehet ja pukumiehet ihan sikin sokin rauhassa syömässä ja kaikille maistuu. Minä arvostan haalareita, koska arvostan jokaista, joka painaa duunia.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappakaa itsenen bitun vspaat dsatanan. Oaskoja!!!

Vierailija
5/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ei tässä ole mistään arvostamisesta kyse vaan turvallisuussyistä.

Vierailija
6/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä likaiset työhaalarit ja -kengät eivät kuulu ruokaravintolaan. Ihan jo lähtien hygieniasyistä.

Mitkä hygieniasyyt? Tuskin se mies niiltä haalareilta syö, ja saattaa jopa pesaissa kädetkin ennen ruokailua?

Vierailija
7/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin arvostan haalarimiestä, ja hänen euronsa tuovat lounasyrittäjälle ihan yhtä paljon kuin pukumiestenkin. Hienoa että jonnekin ylipäänsä voi mennä vallitsevien realiteettien mukaan eikä tarvi käydä jossain sukimassa ensin.

Vierailija
8/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Ei tässä ole mistään arvostamisesta kyse vaan turvallisuussyistä.

:D :D

Vierailija
9/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä hygieniasyyt? Tuskin se mies niiltä haalareilta syö, ja saattaa jopa pesaissa kädetkin ennen ruokailua?

Likaiset työhaalarit ja -kengät voivat sisältää toksikogeenisiä komponentteja.

Vierailija
10/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja pesemättömät pukumiehen kädet ihan puhdasta paskaa vaikka.

Vierailija
11/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko ottaa aloitus joitain koville. Ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
12/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä logiikalla, että pelkää tuota kulkeutumista, mä en vois käydä ees töissä. Oon toimihenkilö työmaalla ja ne miehet likasissa kengissä ja haalareissa käy kopissa monta kertaa päivässä. Joskus jopa ottavat kahvia meijän keittimestä.

Vierailija
13/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä logiikalla, että pelkää tuota kulkeutumista, mä en vois käydä ees töissä. Oon toimihenkilö työmaalla ja ne miehet likasissa kengissä ja haalareissa käy kopissa monta kertaa päivässä. Joskus jopa ottavat kahvia meijän keittimestä.

Meitä on erilaisia, mä olen autisti. :)

Vierailija
14/14 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä määkin vähän karsaasti katsoin ku joku duunari haalareineen pyöriskeli salaattibaarissa.