Mies asteli reteesti likaisissa työhaalareissaan ja -kengissään ruokaravintolaan
Eikö sen vertaa voi ottaa huomioon muita ihmisiä, että edes vaatteet vaihtaisi.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se nyt niin vaarallista ole? Jollei nyt ihan Michelin-ravintolaan astellut.
Minun mielestä likaiset työhaalarit ja -kengät eivät kuulu ruokaravintolaan. Ihan jo lähtien hygieniasyistä.
Melkein kaikissa lounasravintoloissa käy haalarimiehet ja pukumiehet ihan sikin sokin rauhassa syömässä ja kaikille maistuu. Minä arvostan haalareita, koska arvostan jokaista, joka painaa duunia.
🇺🇦🇮🇱
Tappakaa itsenen bitun vspaat dsatanan. Oaskoja!!!
^ Ei tässä ole mistään arvostamisesta kyse vaan turvallisuussyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se nyt niin vaarallista ole? Jollei nyt ihan Michelin-ravintolaan astellut.
Minun mielestä likaiset työhaalarit ja -kengät eivät kuulu ruokaravintolaan. Ihan jo lähtien hygieniasyistä.
Mitkä hygieniasyyt? Tuskin se mies niiltä haalareilta syö, ja saattaa jopa pesaissa kädetkin ennen ruokailua?
Minäkin arvostan haalarimiestä, ja hänen euronsa tuovat lounasyrittäjälle ihan yhtä paljon kuin pukumiestenkin. Hienoa että jonnekin ylipäänsä voi mennä vallitsevien realiteettien mukaan eikä tarvi käydä jossain sukimassa ensin.
Vierailija kirjoitti:
^ Ei tässä ole mistään arvostamisesta kyse vaan turvallisuussyistä.
:D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä hygieniasyyt? Tuskin se mies niiltä haalareilta syö, ja saattaa jopa pesaissa kädetkin ennen ruokailua?
Likaiset työhaalarit ja -kengät voivat sisältää toksikogeenisiä komponentteja.
Juu ja pesemättömät pukumiehen kädet ihan puhdasta paskaa vaikka.
Noinko ottaa aloitus joitain koville. Ei voi kuin ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä logiikalla, että pelkää tuota kulkeutumista, mä en vois käydä ees töissä. Oon toimihenkilö työmaalla ja ne miehet likasissa kengissä ja haalareissa käy kopissa monta kertaa päivässä. Joskus jopa ottavat kahvia meijän keittimestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä logiikalla, että pelkää tuota kulkeutumista, mä en vois käydä ees töissä. Oon toimihenkilö työmaalla ja ne miehet likasissa kengissä ja haalareissa käy kopissa monta kertaa päivässä. Joskus jopa ottavat kahvia meijän keittimestä.
Meitä on erilaisia, mä olen autisti. :)
Kyllä määkin vähän karsaasti katsoin ku joku duunari haalareineen pyöriskeli salaattibaarissa.