Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies seuraa säätiedotuksia kuin Paavi raamattua, pistää talvivaatetta varastoon ja hokee että "lämmintä tulee, kun uutisissa on sanottu"

Vierailija
03.04.2017 |

Perkele, sanon minä. Tänä aamuna ei taas meinannut lapsille vaatetta löytyä, kun mies oli siirtänyt ne "odottamaan ensi syksyä".

Tätä on jatkunut nyt varmaan 2 vkoa " sanottiin että sunnuntaina tulee lämmin.. ylihuomenna alkaa lämmetä.. keskiviikkona on +10c.. ja sitten suuttuu kun sanon, ettei säätiedotuksia kannata lukea ! Menkööt perhana itse farkkutakissa ja paljaspäin, kunhan minä ja lapset emme joudu jäätymään sitä maagista lämpöaaltoa odottelelessa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä miehesi ole ainut,  kovasti lämpimiä päiviä on lupailtu vaan eipä vielä näy!

Vierailija
2/4 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän talvivaatteita ole tarvinnut enää kuukauteen. Ja eilenkin oli melkein kymmenen astetta lämmintä. Missä peräpohjolassa oikein asut, Lapissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se katso kuin lähituntien ennusteen. 10pv säästä näkee ettei mitään kovin lämmintä ole pysyvästi tiedossa. Huomenna lämpöpiikki ja sitten taas jojottaa 0-5 asteen välillä. No ehkä se on miehestäsi lämmintä.

M

Vierailija
4/4 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forecan mukaan seuraavat 10 päivää olisi +6 astetta suurin lämpötila, eipä ole hurraamista.. on sentään jo huhtikuu