Mies seuraa säätiedotuksia kuin Paavi raamattua, pistää talvivaatetta varastoon ja hokee että "lämmintä tulee, kun uutisissa on sanottu"
Perkele, sanon minä. Tänä aamuna ei taas meinannut lapsille vaatetta löytyä, kun mies oli siirtänyt ne "odottamaan ensi syksyä".
Tätä on jatkunut nyt varmaan 2 vkoa " sanottiin että sunnuntaina tulee lämmin.. ylihuomenna alkaa lämmetä.. keskiviikkona on +10c.. ja sitten suuttuu kun sanon, ettei säätiedotuksia kannata lukea ! Menkööt perhana itse farkkutakissa ja paljaspäin, kunhan minä ja lapset emme joudu jäätymään sitä maagista lämpöaaltoa odottelelessa!
Kommentit (4)
Eihän talvivaatteita ole tarvinnut enää kuukauteen. Ja eilenkin oli melkein kymmenen astetta lämmintä. Missä peräpohjolassa oikein asut, Lapissa?
Eikö se katso kuin lähituntien ennusteen. 10pv säästä näkee ettei mitään kovin lämmintä ole pysyvästi tiedossa. Huomenna lämpöpiikki ja sitten taas jojottaa 0-5 asteen välillä. No ehkä se on miehestäsi lämmintä.
M
Forecan mukaan seuraavat 10 päivää olisi +6 astetta suurin lämpötila, eipä ole hurraamista.. on sentään jo huhtikuu
Eipä miehesi ole ainut, kovasti lämpimiä päiviä on lupailtu vaan eipä vielä näy!