NEUVOKAA: Miten sekoitetaan Almiron Pepti?
Pakkauksessa sanotaan, että sekoitetaan jäähdytettyyn veteen. mutta kuinka lämmintä tia kylmää se ' jäähdytetty' oikein on? kädenlämpöistä? lämpöisempää?
entä oletteko valmistaneet jääkaappiin useamman kerralla? peptidi tuttelissa lukee, että saisi tehdä vrk-annoksen valmiiksi, mutta almiron peptissä, että kerta-annos. miten olette toimineet?
Kommentit (2)
Ja ihan suoraan raanasta siis. Poika juonut nyt noin kuukauden verran tätä, ikää hänellä nyt 7 kk.
Meillä ei lämmitetty korvike ole kelvannut pitkään aikaan joten siitä syystä tuo kylmä vesi. Ja ihan hyvin sekoittuu siihen. Teen vain yhden syöttökerran tarpeen verran kerralla, mutta joskus olen säilyttänyt jääkaapissa seuraavaan syöttöön jos jäänyt paljon yli tai jos esim mummi hoitamassa, silloin olen varmuuden vuoksi tehnyt valmiiksi jääkaappiin, että tulee varmasti oikea annostus.. ;)
Olen sekoittanut kädenlämpöiseen veteen. Eikä saa tehdä kuin kerta-annoksen koska ilmeisesti jokin bakteeri pääsee kasvamaan suuremmissa erissä. Todella näppärä valmistaa koska liukenee eri tavalla kuin peptidi-tutteli.